Skiter vilket lag han väljer.Han VILL spela för DIF men dif vill inte ha honom .
Fattar inte äns varför dif inte kan ge han ett kontrakt förslag. Han har plocka poäng vunnit interna poängligan alla år han har varit här bäst i laget.
Vet inte varför, men jag kan inte riktigt få fram den där äkta hatkänslan mot tanken om att Bremberg skulle dra på sig Hv-blå tröjan.
Visst, dom är äckliga, rika, snodde guldet från oss, kan inte prata Svenska & så ska dom börja sno spelare från oss också
(först Larsson)
Men på nåt sätt respekterar jag hv71.
Dom har byggt från grunden, dominerar det flesta matcherna med ett eget spel & plockar ständigt upp egna talanger i A-laget.
Skulle Bremberg hamna där blir det svettiga box-play framöver, kanske redan i premiären...
MoDo tror jag inte alls på.
"Glidaren" Bremberg skulle få Lappsjukan efter 4-5v.
(jag har släkt i Ö-vik & brukar spenderar nån sommarvecka i skärgården där, det händer inte ett skit i den stan)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Bra där, Linkan. Mycket förståndigt gjort, att tacka nej till aik. Nu kommer du att förbli en hjälte i DIF.
Om det blir Ssk eller Hv bryr jag mig inte om, jag tror nog att Hv lockar mest, för inte vill du spela i ett lag som kommer att slåss om att slippa kvalserien. I Hv kommer du få spela i ett topplag, så trots ditt husköp i Nacka tror jag det blir HV.
Lee Harvey Oswald skrev:Vet inte varför, men jag kan inte riktigt få fram den där äkta hatkänslan mot tanken om att Bremberg skulle dra på sig Hv-blå tröjan.
Visst, dom är äckliga, rika, snodde guldet från oss, kan inte prata Svenska & så ska dom börja sno spelare från oss också
(först Larsson)
Men på nåt sätt respekterar jag hv71.
Dom har byggt från grunden, dominerar det flesta matcherna med ett eget spel & plockar ständigt upp egna talanger i A-laget.
Skulle Bremberg hamna där blir det svettiga box-play framöver, kanske redan i premiären...
MoDo tror jag inte alls på.
"Glidaren" Bremberg skulle få Lappsjukan efter 4-5v.
(jag har släkt i Ö-vik & brukar spenderar nån sommarvecka i skärgården där, det händer inte ett skit i den stan)
Till och börja med så har håve inte snott någon spelare från oss.
Djurgården ville som känt inte ha Bremberg i laget. sedan så hörde vi aldrig av oss om Larssons tjänster.
sedan kan jag hålla med dig angående om övik. jag har bott där i en jävla massa år det är skit tråkit och dött, folken är dryga och deras fans är småpojkar.
Hv71 är så jävla äckliga. Fyfan vad jag hatar dom. Går Linkan dit så är mitt Hv-hat nästan lika stort som mitt gnaget hat. Men Linkan kommer jag ej klandra om han går dit, Hv71 lär väl punga ut en 500k i månaden som de gör med alla spelare som har ett s.k. "hv-hjärta", och Linkan vill ha pengar så. Men jag hoppas innerligt att SSK vinner den kampen. Jag ser helst att Modo åker ur eller bara försvinner, det packet är fan värre än gnagets hybrismentalitet.
Detta får mig att må riktigt dåligt! En sann Djurgårdare som räddat oss under många år får inte ens ett kontraktsförslag. Kan lova att det kommer minst 50 poäng från hans klubba i vilken förening han än väljer. Vem kan tacka nej till det? Måste ligga något annat bakom detta!
Bresse skrev:Detta får mig att må riktigt dåligt! En sann Djurgårdare som räddat oss under många år får inte ens ett kontraktsförslag. Kan lova att det kommer minst 50 poäng från hans klubba i vilken förening han än väljer. Vem kan tacka nej till det? Måste ligga något annat bakom detta!
Nåt annat än Hardy menar du...?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan