DIF säger att dom vill ha riktiga djurgårdare med stockholmstillhörighet. Men den bästa vi kan få tag på i alla kategorier, han duger inte??
Jag säger bara fy fan!!

Skalla, sparkaSidney Crosby skrev:Jag bränner ner hela jävla Småland ifall Linkan går till Håve. Det är ett som är säkert.
Det är ju ett Borås-band, fungerar inte med Småland.DIF_Soldier skrev:Skalla, sparkaSidney Crosby skrev:Jag bränner ner hela jävla Småland ifall Linkan går till Håve. Det är ett som är säkert.
sluta ALDRIG slå
innan blodet stänker på
mina sönderslagna knogar.
Lee Harvey Oswald skrev:Vet inte varför, men jag kan inte riktigt få fram den där äkta hatkänslan mot tanken om att Bremberg skulle dra på sig Hv-blå tröjan.
Visst, dom är äckliga, rika, snodde guldet från oss, kan inte prata Svenska & så ska dom börja sno spelare från oss också
(först Larsson)
Men på nåt sätt respekterar jag hv71.
Dom har byggt från grunden, dominerar det flesta matcherna med ett eget spel & plockar ständigt upp egna talanger i A-laget.
Skulle Bremberg hamna där blir det svettiga box-play framöver, kanske redan i premiären...
MoDo tror jag inte alls på.
"Glidaren" Bremberg skulle få Lappsjukan efter 4-5v.
(jag har släkt i Ö-vik & brukar spenderar nån sommarvecka i skärgården där, det händer inte ett skit i den stan)
Som om vi inte redan är sämre än HV. Och nu detta. Fy fan räcker inte.....PatteW skrev:Och vill ni se det här? Fast med HV-tröjja på....
DIF säger att dom vill ha riktiga djurgårdare med stockholmstillhörighet. Men den bästa vi kan få tag på i alla kategorier, han duger inte??
Jag säger bara fy fan!!
Bresse skrev:Detta får mig att må riktigt dåligt! En sann Djurgårdare som räddat oss under många år får inte ens ett kontraktsförslag. Kan lova att det kommer minst 50 poäng från hans klubba i vilken förening han än väljer. Vem kan tacka nej till det?
Måste ligga något annat bakom detta!