ATP Touren i tennis
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: ATP Touren i tennis
Robin Söderling, vilken kille!
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Underbart, han är verkligen så värd det. Fenomenal insats!
13:e ggn gillt som man brukar säga
13:e ggn gillt som man brukar säga

Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- Remy Lebeau
Det är helt sjukt vad bra han spelade efter första set. Det här är riktigt stort.
Underbart, Robin!
Underbart, Robin!
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Storartad tennis av Robin, vilket spel! Spelar han så här så har han goda chanser att slå R. Nadal i finalen.
Men Berdych är en oerhört svår semifinal motståndare, fast Robin har 5 - 3 i möten mot honom.
Bragdguld åt Robin om han går hela vägen!
Men Berdych är en oerhört svår semifinal motståndare, fast Robin har 5 - 3 i möten mot honom.
Bragdguld åt Robin om han går hela vägen!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Det är helt makalöst. Jag kan inte smälta hur stort detta är...
Vilket jävla spel, och vilken jävla känsla det måste varit att gå där med knuten näve efter matchen. Jag är så jävla stolt att vara svensk. Har sett varenda av Robins matcher, utom några fåtal, sedan Australien open 2009 och detta är större än Nadals match förra året. Detta är nog hans största seger någonsin!
Vilket jävla spel, och vilken jävla känsla det måste varit att gå där med knuten näve efter matchen. Jag är så jävla stolt att vara svensk. Har sett varenda av Robins matcher, utom några fåtal, sedan Australien open 2009 och detta är större än Nadals match förra året. Detta är nog hans största seger någonsin!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Vilken magisk jävla match, ÄNTLIGEN!
Är ju dock, om än det är väldigt, väldigt lite, smolk i bägaren att det bara var kvartsfinal, men men!
Ge karln bragdguldet.
Är ju dock, om än det är väldigt, väldigt lite, smolk i bägaren att det bara var kvartsfinal, men men!
Ge karln bragdguldet.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nån som vet när på fredag semifinalen spelas?
13:00 på Eurosport.-daniel- skrev:Nån som vet när på fredag semifinalen spelas?
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- -daniel-
Jävla skittid. Tack iaf.sthlm_dif skrev:13:00 på Eurosport.-daniel- skrev:Nån som vet när på fredag semifinalen spelas?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Kom igen nu Robin. Håll i detta. Starkt att komma igen efter 3:e set där Berdych var klart starkare.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Härligt!!
Hoppas det blir Nadal i finalen. Skulle vara så stort att besegra både Federer i kvarten och sedan Nadal i finalen.
Hoppas det blir Nadal i finalen. Skulle vara så stort att besegra både Federer i kvarten och sedan Nadal i finalen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Vilken jäkla kille! Att komma tillbaka i värmen, efter att ha legat under med 2-1 mot en riktigt bra spelare som Berdych är galet stort!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- Remy Lebeau
Grym han är!
Riktigt starkt att komma tillbaka från 1-2 underläget. Väldigt synd att jag inte kommer kunna se finalen. Skulle inte förvåna mig om han vinner, samtidigt som man missar att se honom lyfta pokalen.
Riktigt starkt att komma tillbaka från 1-2 underläget. Väldigt synd att jag inte kommer kunna se finalen. Skulle inte förvåna mig om han vinner, samtidigt som man missar att se honom lyfta pokalen.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- -daniel-
Riktigt jävla bra av Robin. Tyvärr kunde jag inte se ett skvatt av matchen...
Tror Nadal blir för svår dock, förra året gick det för visso vägen men känner mig lite skeptisk den här gången. Men Robin har framförallt utvecklat det mentala spelet enormt senaste säsongerna.
Tror Nadal blir för svår dock, förra året gick det för visso vägen men känner mig lite skeptisk den här gången. Men Robin har framförallt utvecklat det mentala spelet enormt senaste säsongerna.
- SirDIFalot