Thoresen lämnar

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
jensa öhling

Thoresen lämnar

Inlägg av jensa öhling »

Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

Trist, men väntat. Det är väl bara att önska honom lycka till och hålla tummana för att sportkommitén har en bra Plan B i bakfickan.
Användarvisningsbild
Cellus
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Cellus »

Jag tar inte det där på fullt allvar förens Djurgården nämner det.
" -Vi håller ihop i vått och i tort, för skölden med färgerna gult, rött och blått "
Kagen

Inlägg av Kagen »

Bra gjort av Thoresen att lämna besked till DIF men hålla truten till media.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Vi behöver Thoresen! (eller någon bra ersättare)
Adam Blomster

Inlägg av Adam Blomster »

e listan inlämmnad, den me alla namn på?... :cry: Detta va inte de vi behövde..nu får vi ragga upp Hedström,,, :roll:
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Hedström är klar för spel i Timrå enligt en vän som känner hohnom.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Hedström VILL inte spela i DIF! Så e de bara....! Inse det efter förra årets slutspel.

Jag tror inte på detta förrän DIF har bekräftat, dock är det inte osannolikt att det är så här. Kan ju se framåt i tiden, vi kommer garanterat få tillbaka honom när han är världsproffs om några år för han har hjärta för klubben iaf, det tror ja!
Användarvisningsbild
chribba

Inlägg av chribba »

Heström e den sista jag vill se i djurgårdströjan...

Jävligt trist me Thore..Trist men likväl jävligt väntat..

Thore är en komplett hockeyspelare, en riktig järnkamin i ordets rätta bemärkelse, så visst fan kommer han saknas på isen nästa säsong..

Hur som haver..

Ett stort lycka till med din fortsatta karriär Patrik och ett enormt tack för det du har åstadkommit i vårt kära DIF..

113 WHB
pekka21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av pekka21 »

Detta var ju inte speciellt oväntat om man säger så.....det är bara att önska honom lycka till i den fortsatta karriär och hoppas att han kommer tillbaka senare i sin förhoppningsvis lyckosamma karriär.

Nu gäller det för ledningen att skaffa fram en minst lika bra spelare som Thoresen är, och vem det blir får tiden utvisa men man hoppas ju på en klasspelare av rang.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Håller med, använd pengarna man får från NHL (borde vara någon/några miljoner) och lägg allt på någon toppforward.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Jag tror nog att ersättaren för Thoresen redan är klar i Dragan U.

Detta är i alla fall min högst personliga gissning.

Annars kan ju styrelsen alltid ersätta en NHL-flyktad stjärna med någon medelmåtta från Finland, det ´har man ju gjort förut *asgarv*
17 sm guldet

Inlägg av 17 sm guldet »

Användarvisningsbild
Lunkan

Inlägg av Lunkan »

Intressant!

DonT->Jag bjuder på en öl i Globen till hösten :-)

Samtidig som Thoresen vurderer NHL, pågår det en underskriftskampanje i Djurgården for å få ham til å bli.

- Det er stort! Kjempebra! Fansen viser stor kjærlighet til meg, og jeg skal derfor ikke se bort fra at jeg vender tilbake til Djurgården igjen etter et eventuelt NHL-opphold, sier Thoresen.
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Stannar Thoresen vore det grymt. Men man har ju svårt att tro på det. Kul att han i alla fall uppskattar oss fans.
Skriv svar