Thoresen lämnar
- Ritterwand
-
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hedström VILL inte spela i DIF! Så e de bara....! Inse det efter förra årets slutspel.
Jag tror inte på detta förrän DIF har bekräftat, dock är det inte osannolikt att det är så här. Kan ju se framåt i tiden, vi kommer garanterat få tillbaka honom när han är världsproffs om några år för han har hjärta för klubben iaf, det tror ja!
Jag tror inte på detta förrän DIF har bekräftat, dock är det inte osannolikt att det är så här. Kan ju se framåt i tiden, vi kommer garanterat få tillbaka honom när han är världsproffs om några år för han har hjärta för klubben iaf, det tror ja!
Heström e den sista jag vill se i djurgårdströjan...
Jävligt trist me Thore..Trist men likväl jävligt väntat..
Thore är en komplett hockeyspelare, en riktig järnkamin i ordets rätta bemärkelse, så visst fan kommer han saknas på isen nästa säsong..
Hur som haver..
Ett stort lycka till med din fortsatta karriär Patrik och ett enormt tack för det du har åstadkommit i vårt kära DIF..
113 WHB
Jävligt trist me Thore..Trist men likväl jävligt väntat..
Thore är en komplett hockeyspelare, en riktig järnkamin i ordets rätta bemärkelse, så visst fan kommer han saknas på isen nästa säsong..
Hur som haver..
Ett stort lycka till med din fortsatta karriär Patrik och ett enormt tack för det du har åstadkommit i vårt kära DIF..
113 WHB
Detta var ju inte speciellt oväntat om man säger så.....det är bara att önska honom lycka till i den fortsatta karriär och hoppas att han kommer tillbaka senare i sin förhoppningsvis lyckosamma karriär.
Nu gäller det för ledningen att skaffa fram en minst lika bra spelare som Thoresen är, och vem det blir får tiden utvisa men man hoppas ju på en klasspelare av rang.
Nu gäller det för ledningen att skaffa fram en minst lika bra spelare som Thoresen är, och vem det blir får tiden utvisa men man hoppas ju på en klasspelare av rang.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
-
Intressant!
DonT->Jag bjuder på en öl i Globen till hösten

Samtidig som Thoresen vurderer NHL, pågår det en underskriftskampanje i Djurgården for å få ham til å bli.
- Det er stort! Kjempebra! Fansen viser stor kjærlighet til meg, og jeg skal derfor ikke se bort fra at jeg vender tilbake til Djurgården igjen etter et eventuelt NHL-opphold, sier Thoresen.
-