ludde- skrev:Ut: M.Holmqvist, Zigomanis, Timmy P, Engqvist, Danielsson, Wesslau och Ridderwall.
In: Ekman, Hannula, Väänänen, Tellqvist och någon andrakeeper.
Från eget led: Norman, Söder och Sandberg.
Sen ett 4-års kontrakt med Mackan så är jag nöjd iaf.
Inte mig emot. Då vore vi en mycket het guldkandidat. Vågar inte tro att silly season ska sluta så väl för oss. Men visst måste vi få drömma "lite" i tider som dessa.
Att Mackan inte signat än är väl ett rätt säkert tecken på att han aktivt letar alternativ i NHL. Kanske till och med KHL´s sköna miljoner lockar? Han känner nog att det skulle vara sista chansen att ge sig ut igen. I alla intevjuer har han tydligt talat om att han vill spela på så hög nivå som möjligt. Vår enda chans är att familjen väljer att bo kvar här.
Om Mackan nu sticker. Tycker ni att han är en mindre svikare än Tjärna sr då? Många har skrivit rätt hårda ord om båda bröderna på slutet. Bland annat att "Sr" inte skulle vara välkommen längre.
Min personliga åsikt är att jag har full förståelse för de som hellre väljer NHL/KHL före Elitserien. Måste vara svårt att tacka nej till ett par miljoner när man dessutom ska utöva det man älskar.
Sedan när de väl kommer till Sverige vill man naturligtvis att de ska följa sitt klubbhjärta.