Stanna Thoresen!
Stanna Thoresen!
Namninsamling för att få Patrick Thoresen att stanna i DIF!
http://www.namninsamling.com/site/get.asp?stanna_thore
Håll denna tråd levande genom att visa ditt deltagande på listan!
http://www.namninsamling.com/site/get.asp?stanna_thore
Håll denna tråd levande genom att visa ditt deltagande på listan!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Självklart måste han bli kvar. Ett mycket bra initiativ mr Don T.
Vilken uppvisning av mästarhockey han och Linkan hade vid ett flertal tillfällen den senaste säsongen. Jag tror/hoppas att alla vet hur oerhört värdefull dessa två var denna säsong.
Jag vågar knappt tänka tanken hur det hade slutat med en halvskadat Linkan eller frånvarande Thoresen. Man brukar säga att målvakten betyder mer än halva laget, men ack så fel det uttrycket kändes i årets upplaga av Djurgården.
Vilken uppvisning av mästarhockey han och Linkan hade vid ett flertal tillfällen den senaste säsongen. Jag tror/hoppas att alla vet hur oerhört värdefull dessa två var denna säsong.
Jag vågar knappt tänka tanken hur det hade slutat med en halvskadat Linkan eller frånvarande Thoresen. Man brukar säga att målvakten betyder mer än halva laget, men ack så fel det uttrycket kändes i årets upplaga av Djurgården.
- Järnkaminen90
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han måste stanna
Jag skrev på namnlistan. Hoppas nu att han stannar för han är världens bästa norrman!
- Ritterwand
Hmm, det låter ju inte så lovande för oss. Men å andra sidan så unnar man ju honom all framgång för han har ju både talangen och spelstilen som behövs för att lyckas där borta. Tycker att det är ganska så konstigt att han aldrig blev draftad.Don_T skrev:Pratade med Säcken senast idag och det är 50/50 om Thoresen sticker till NHL.
Ledningen lär väl ändå ha rätt bra kontroll på läget, väntar mig en högklassig ersättare om han sticker..
NHL måste betala för alla spelare som de "tar" från Europa, så DIF får pengar om Thoresen sticker.robin_dif skrev:får DIF pengar om thoresen sticker?
Tillsammans kan vi visa Thoresen att vi verkligen vill ha honom kvar!
Just nu är det 184 pers som skrivit på, det är bra på så kort tid! Har dragit bort de två pajasunderskrifterna i sammanräkningen.
Ritterwand:
Vad finns det för klasspelare kvar i juni om Thoresen bestämmer sig så sent?
DIF! ALLTID - OAVSETT!
- Ritterwand