Piss-nisse kommer aldrig at spela i Stockholm igen, han trivdes aldrig i stan.
Han kommer med all säkerhet välja spel i Västerbotten om han flyttar hem.
Där kan han få sitt radhus i samma område som resten av sina lagkamrater.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF 1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Frasse skrev:Piss-nisse kommer aldrig at spela i Stockholm igen, han trivdes aldrig i stan.
Han kommer med all säkerhet välja spel i Västerbotten om han flyttar hem.
Där kan han få sitt radhus i samma område som resten av sina lagkamrater.
Ja att han stack till Timrå var väl ett steg i hemflytten till SKellefteå? Nu när dom har gått upp hamnar han nog där.
Sa ju att Stockholm var en jävla piss stad eller nåt liknade och att han int trivdes sociallt så det blir nog aldrig nån Hedström här igen. Skriv förmodligen på för Skellafteå nu när dom gick upp.
Bah! Hedlöse Tandström...ehh, menar ju givetvis Tandlöse Hedström
Trodde aldrig att jag kunde ogilla nån så mycket som jag ogillar honom.
Att få vara uppe i Timrå förra året och se honom förlora den sjunde kvarten var bland det bättre jag varit med om.
Han kanske kan göra mål, men hur mycket han än kan producera, så skulle jag aldrig vilja se honom med vår stolta DIF-sköld på sej igen.
Usch.
Kid Notorious skrev:Bah! Hedlöse Tandström...ehh, menar ju givetvis Tandlöse Hedström :lol:
Att få vara uppe i Timrå förra året och se honom förlora den sjunde kvarten var bland det bättre jag varit med om.
Han kanske kan göra mål, men hur mycket han än kan producera, så skulle jag aldrig vilja se honom med vår stolta DIF-sköld på sej igen.
Usch.
Får man fråga varför du ogillar honom så himla mycket?
Och varför skulle du inte vilja se han i DIF-tröjan igen?
Han är den ultimata spelartypen och var våran bästa spelare året han var här.
Däremot är ju oddsen inte direkt låga att han skulle hamna här om man säger så, men nog fan hade man velat ha han tillbaka.
*Skellefteå AIK skrek i Karlskoga och i Anaheim jublade den största supportern av dem alla.
– Fan vad härligt, i kväll ska jag fira med en bärs, säger NHL-proffset Jonathan Hedström till Sportbladet*
det säger ju bara en sak, han gillar inte oss glöm dne där killen..(odjuret)
Kid Notorious skrev:Bah! Hedlöse Tandström...ehh, menar ju givetvis Tandlöse Hedström
Usch.
Får man fråga varför du ogillar honom så himla mycket?
Och varför skulle du inte vilja se han i DIF-tröjan igen?
Han är den ultimata spelartypen och var våran bästa spelare året han var här.
Däremot är ju oddsen inte direkt låga att han skulle hamna här om man säger så, men nog fan hade man velat ha han tillbaka.
Hedström är ett ärkesvin. Att han skriker könsord till en av våra spelare räcker gott och väl.