Lassila är ju grym..

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Adam Blomster

Lassila är ju grym..

Inlägg av Adam Blomster »

Joo..lassila har gjort en grym säsong,,,med tanke på backsidan där man har ex ANDRÈ MATTSSON och en hel hög med oerfarna backar så tycker jag det är kostigt att han inte blev uttagensom reserv bakom norrena i rosno cup...hade bra alla djurgårdare :lol:
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

UDNERBART INLÄGG!

Erkänn att det var bara för att komma igång på forumet, du lyckades inte!

Detta kan disskuteras i andra trådar...kolla de först...! Får panik på alla som startar trådar om sånt som redan finns, se tråden "skärpning..."
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Jag håller med dig Adam, Lassila har varit strålande. Det är inte lätt att spela bakom årets backar.

Men visst kan han, liksom hela laget bli ändå bättre.
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Vänligen läs reglerna innan du startar en ny tråd

Inlägg av Frasse »

Joo..lassila har gjort en grym säsong,,,med tanke på backsidan där man har ex ANDRÈ MATTSSON och en hel hög med oerfarna backar så tycker jag det är kostigt att han inte blev uttagensom reserv bakom norrena i rosno cup...hade bra alla djurgårdare :lol:
Härligt med ytterliggare en tråd i ämnet Lassila :!:

Vissta har han varit bra men Finland har många målvakter att välja och vraka ifrån så skall man ta en plats i finländska landslaget krävs det att man har något extra.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Härligt med ytterliggare en tråd i ämnet Lassila :!:

Tack Frasse för att du håller med mig!

Förövrigt vill jag önska alla djurgårdare en riktigt god jul!
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

och jag håller inte med Boråsmannen...för få trådar!..det ska lyyysa nya trådar och nya inlägg när man loggar in här..allt som oftast är det blekt och ingen har skrivit...
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Varför inte skapa en ny tråd för varje inlägg ?

Inlägg av Frasse »

och jag håller inte med Boråsmannen...för få trådar!..det ska lyyysa nya trådar och nya inlägg när man loggar in här..allt som oftast är det blekt och ingen har skrivit...
Varför inte skapa en ny tråd för varje inlägg så kan man spendera en hel arbetsdag med att läsa inlägg på difhockey ......?

Dags att admin börjar städa på allvar och att man ser till att de regler som faktiskt finns för forumet efterlevs.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

m0ng00se skrev:och jag håller inte med Boråsmannen...för få trådar!..det ska lyyysa nya trådar och nya inlägg när man loggar in här..allt som oftast är det blekt och ingen har skrivit...
Men asså, när man loggar in (detta är min syn på det) ska det finns trådar, givetvis som är under diskussion, men ändå ska det vara lätt navigerat! När det är så många trådar som det är, och kanske blir ännu mer, så finns det chans för att samma ämne disskuteras i olika trådar, vilket gör det osammanhängande.

Att starta en tråd "Lassila är ju grym..." visar bara att "Hej jag vill synas".

Varför inte bara skriva i de befintliga målvaktstrådarna?
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

The party is on you :)
GOGO FIMPEN!
Adam Blomster

URSÄKTA MISS BORÅSARE

Inlägg av Adam Blomster »

DE BLEV FEL....SKULLE LEGAT PÅ TRÅDEN där man fick säga vem man tycker är bästa målvakten lassila lr andersson....URSÄKTA

Ps....Hur går det för borås???....hm
Användarvisningsbild
daja_lover

Lassila

Inlägg av daja_lover »

Jag håller med er Lassila har varit grym i år....
Dif bruden
Boden

Re: Lassila är ju grym..

Inlägg av Boden »

Du kan ju inte ens stava rätt och dessutom tycker du att en hellkass målvakt gjort något bra, SUCK!!! Ingen tro på stockholmare längre????
Adam Blomster skrev:Joo..lassila har gjort en grym säsong,,,med tanke på backsidan där man har ex ANDRÈ MATTSSON och en hel hög med oerfarna backar så tycker jag det är kostigt att han inte blev uttagensom reserv bakom norrena i rosno cup...hade bra alla djurgårdare :lol:
Globen

Inlägg av Globen »

Mattias Andersson äger Lassila lätt. Vi har vunnit nästan alla matcher med Andersson i mål.
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Igår tyckte jag Mattias nästan släppt retur på varje skott, det är något som båda våra målvakter har problem med. Det blir ofta panik framför mål men igår var backarna bra på att rensa undan och då är det lugnt.

Det visar ändå nånting att vi har vunnit nästan varje gång med Mattias...
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

ANDERSSON !
GOGO FIMPEN!
Skriv svar