SHL 25/26 Djurgårdens IF - Luleå 30/12
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Tillbaka till Globen där vi möter Luleå.
Avskaffa tre mot tre.
- Disciplinnämnden
På med blåstället igen (aka. Släng rödtröjorna!) gör hårdjobbet (tacklingar i varje kontakt) och vinn!
Senast redigerad av Disciplinnämnden den 2025-12-30 13:17:36, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är ingen slump!
Fuck bajsbollen, jag stannar hemma och kollar från soffan. Ses hemma på Hovet istället!
Please vinn och unvik skador när vi möter ett sånt äckligt karriär-avslutar-lag som Fuleå.
Please vinn och unvik skador när vi möter ett sånt äckligt karriär-avslutar-lag som Fuleå.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Jag ska till bajsbollen ikväll och hoppas att fågelholkarna i klacken vikt hädan. Det är inte kul att förlora på isen och läktaren.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Vattendelare. Drar iväg men biljetterna är i god händer.
Bara hoppas vi kan bjuda på bättre match än tidigare i Globen.
Bara hoppas vi kan bjuda på bättre match än tidigare i Globen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Osten östlund
Är väll 6-18 i målskillnad på 3 matcher i Globen. Luleå verkar ha växlat upp. Är som vanligt, hjärnan och hjärtat tror på två olika resultat!?
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hoppas på att Hellberg stänger igen. Det kommer behövas
- Jim Morrison
Bra kämpat förra matchen men ikväll måste prestationen upp. Hellberg kan inte stå på huvudet varje match framöver.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
• Omark gör fyra mål helt själv i den här kommande 0-12-förlusten.
• Det kommer materialisera sig okända fuleå-supportrar som uppgår till ca 600.000 i antal från olika delar av Europa som invaderat Stockholm och har SAMTLIGA biljetter till matchen samt har laglig rätt att bete sig som svin mot vanligt folk i huvudstaden.
• En onämnbar 40-årig våldsman snörar på sig skridskorna igen efter sex säsongers frånvaro för att helt utan konsekvens från zebra eller nämnd lyckas avsluta Krüger, Josef, Hudon, Snively, Sissons OCH Wiken (på något oförklarligt sätt.)
-
Eller så kanske det blir en normal tuff hockeymatch mot ett formstarkt Fuleå. Verkar mest troligt faktiskt 🫠
• Det kommer materialisera sig okända fuleå-supportrar som uppgår till ca 600.000 i antal från olika delar av Europa som invaderat Stockholm och har SAMTLIGA biljetter till matchen samt har laglig rätt att bete sig som svin mot vanligt folk i huvudstaden.
• En onämnbar 40-årig våldsman snörar på sig skridskorna igen efter sex säsongers frånvaro för att helt utan konsekvens från zebra eller nämnd lyckas avsluta Krüger, Josef, Hudon, Snively, Sissons OCH Wiken (på något oförklarligt sätt.)
-
Eller så kanske det blir en normal tuff hockeymatch mot ett formstarkt Fuleå. Verkar mest troligt faktiskt 🫠
Tycker vi ger Marmenlind en chans ikväll. Laget behöver fatta att de inte kan förlita sig på Hellberg utan måste själva börja producera. Dessutom är det inte mer än rättvist att låta Hellberg vila.
-
Tellqvist32
Säg inte att vi har någon mer skada nu när vi lånar in Wiå?
Jo, gärna långtidsskada på 41
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Jag är en svikare deluxe. Jag kommer vara i Växjö och se matchen mot Rögle.
Hade naturligtvis hellre varit i Globen, men nu är det som det är.
Formsvackan har nått fram in i min hjärna nu så jag ser mest mörker i min tippning.
Tror på förlust , men orkar Hellberg stå har vi alltid en chans på poäng.
Vågar man hoppas på ett kryss? 3-3.
Sedan spikar Hellberg igen butiken för i år.
Hade naturligtvis hellre varit i Globen, men nu är det som det är.
Formsvackan har nått fram in i min hjärna nu så jag ser mest mörker i min tippning.
Tror på förlust , men orkar Hellberg stå har vi alltid en chans på poäng.
Vågar man hoppas på ett kryss? 3-3.
Sedan spikar Hellberg igen butiken för i år.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Donkels-3.0
- Säsongskort: Ja
Bänkning på Brodda eller Costmar månne?