Semifinal 4 24/25 Södertälje - Djurgårdens IF 6/4
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Sista vändan till Södertälje förhoppningsvis. Nedsläpp 18:00.
Avskaffa tre mot tre.
Spela som igår tack!
Ni har detta! Slarva inte bort det.
All in från första minut.
All in från första minut.
Gameday! Känns i magen redan. Forza DIF!
Vaknade och är riktigt nervös! Men fortsätter vi att spela som vi gjort har jag goda förhoppningar... Forza DIF!
Full fart frammåt, håll tätt bakåt! <3 DIF
Jag skäms aldrig för att hålla på DIF. Djurgårdare tills jag dör!
Dessvärre oerhört små marginaler och tillfälligheter, oavsett spelövertag. Sett till spelet borde vi ha haft 3-0 nu. Men tar vi denna ska det mycket till att vi sumpar finalplatsen.
Så klart, ser inte hur det ska kunna hända. Men när det står så mycket på spel så gnager det ändå på nåt sätt.
-
Ngn som vet ngt ang skadefronten? Ngn som kan vara på väg tillbaka?
-
Knäpptyst verkar det som.avskedsfest skrev: ↑2025-04-06 08:25:33 Ngn som vet ngt ang skadefronten? Ngn som kan vara på väg tillbaka?
I artikeln Matchdag så konstaterar man bara det alla redan vet, Blomgren utgick och trion Hävelid, Costmar och Thoresen har stått över de senaste två matcherna.
Sen det vanliga Tränartrion tar ut matchtruppen under dagen.
Har sagt det förr, det vore ju en sanslös otur om alla tre är out för säsongen. Även för oss som är vana vid skador.
Senast redigerad av DjurgårdareiNorrland den 2025-04-06 09:31:21, redigerad totalt 1 gånger.
Spara på thore till finalspel.avskedsfest skrev: ↑2025-04-06 08:25:33 Ngn som vet ngt ang skadefronten? Ngn som kan vara på väg tillbaka?
Costmar gör eg inte laget bättre just nu men kanske tar extraplatsen.
Hammarn ser ut som en rund miljon just nu så Hävelid är det inte bråttom med.
Thoresen saknar man alltid men säg att Costmar kommer tillbaka: stark och tung 4:e med Costmar istället för Larsson. Hade jag gärna sett idag!
Var lugn och avslappnad igår. Idag är det nerver igen, som vanligt. Men innerst inne tror jag att det, i stort sett, kommer att se ut som senast. Om Ssk får in någon puck kan det givetvis bli en något annorlunda matchbild men känslan är att de inte rår på oss i 5-mot-5.
Vill se samma uppställning som senast. Costmar? Ta inga chansningar med honom. Vill att han är vid fullgod vigör före han får matchtröja.
Vill se samma uppställning som senast. Costmar? Ta inga chansningar med honom. Vill att han är vid fullgod vigör före han får matchtröja.