Kvartsfinal 1 24/25 Djurgårdens IF - Mora 16/3
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ta det i fyra raka så vi får vila mycket! Tror vårt gäng i dagsläget har mer ut av det än att ”vara inne i det”. Plus att det gynnar oss.
De andra får gärna stångas!
De andra får gärna stångas!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Härligt med matcher igen!
It's easier to be an asshole to words than to people
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Nu betyder det som hänt i grundserien ingenting. Allt börjar om och det är på allvar.
Avskaffa tre mot tre.
-
6-4 i matchen
4-1 i serien
4-1 i serien
Nu börjar det på allvar. Tillbaka på 0 poäng.
Vinn till varje pris.
Vinn till varje pris.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIFFEN - Mora spelade boll, Diffen vann med åtta noll.
Vi vinner om Dick och laget spelar "big dick icehockey". Make DIF great again.
Vi vinner om Dick och laget spelar "big dick icehockey". Make DIF great again.
Ska vara vinst här, inget snack, vill inte inleda med torsk, nervösa i match 2 och sen två bortamöten. Vinst, vinst, vinst och bara vinst!
Är inte ens orolig.... tror jag.
Är inte ens orolig.... tror jag.

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Finns inte på kartan att vi skulle behöva åka upp till Mora för fler än två matcher. Tror vi tar det i fyra raka.
- Jim Morrison
Vinn.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Borde bli vinst.
Ser två hinder.
Deras pp såg sylvasst ut mot Vik.
Vår lägstanivå är låg lite nu och då.
Vore synd med 0-1. Då hjälper det oss inte att vara seriens jämnaste lag och aldrig förlora mer än 1 match i rad.
Viktigt alla köper in på sina roller nu. Alla kommer inte kunna spela. Och bland de som spelar kan inte alla lira pp eller i topplinorna.
Hör du det Dick?
Ser två hinder.
Vore synd med 0-1. Då hjälper det oss inte att vara seriens jämnaste lag och aldrig förlora mer än 1 match i rad.
Viktigt alla köper in på sina roller nu. Alla kommer inte kunna spela. Och bland de som spelar kan inte alla lira pp eller i topplinorna.
Hör du det Dick?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
De mötte ligans sämsta boxplay. Tror vi kommer kunna neutralisera dem på ett bättre sätt.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-03-15 08:11:15 Borde bli vinst.
Ser två hinder.
Hör du det Dick?
Tror våra spelare kommer höja sig några snäpp. Spelare som Brodin, Klasen, Thore, Krüger, Dick och inte minst Wagge! Spelare som älskar slutspel.
Tror vi vinner de två första, Mora kanske kniper en på hemmaplan. Sen tar vi dem
På hovet. Alternativt fyra raka som mot Biken första året.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja, vi borde ta detta relativt lätt. Var bara mina 2 farhågor som jag hoppas inte inträffar.DIFLuWi skrev: ↑2025-03-15 11:20:46De mötte ligans sämsta boxplay. Tror vi kommer kunna neutralisera dem på ett bättre sätt.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-03-15 08:11:15 Borde bli vinst.
Ser två hinder.
Hör du det Dick?
Tror våra spelare kommer höja sig några snäpp. Spelare som Brodin, Klasen, Thore, Krüger, Dick och inte minst Wagge! Spelare som älskar slutspel.
Tror vi vinner de två första, Mora kanske kniper en på hemmaplan. Sen tar vi dem
På hovet. Alternativt fyra raka som mot Biken första året.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Match i morgon, Satan vad taggad man är!
Usch, man ser fram emot det men ändå inte. Varför är systemet stängt på söndagar?
Vinn bara. Gäller att få en bra start.
Vinn bara. Gäller att få en bra start.