HA 24/25: Djurgårdens IF - Tingsryd 26/2
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Hemmamatch mot Tingsryd som spelar för att undvika kval.
Edit: Ändrade datum.
Edit: Ändrade datum.
Senast redigerad av Mattias_87 den 2025-02-25 18:05:36, redigerad totalt 2 gång.
Avskaffa tre mot tre.
HA 24/25: Djurgårdens IF - Tingsryd 27/2
Tychonic och Frondell sjuka, sissons och Blomgren spelar inte denna vecka. Thore klev av träningen men ska vara lugnt enligt hockeynews men det vet man aldrig säkert.
Säker på Torsk, brukar bli så då jag är på plats och ska kolla.
Mitt tips, sätt en lusentapp på torsk när Diffen leder, då kan ni köra in pengarna i Wikens kaffekassa, flåt stidskassa
Mitt tips, sätt en lusentapp på torsk när Diffen leder, då kan ni köra in pengarna i Wikens kaffekassa, flåt stidskassa
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Fel datum i rubriken.
It's easier to be an asshole to words than to people
Ta med wiggo Björk denna match.
Tidigare Djurgården skulle sjabbla bort detta och vi skulle falla som en sten inför slutspelet. Denna upplaga är annorlunda. Vi kommer prestera och vi kommer säkra första platsen.
Mest optimala är att gå ut med 110% fart och göra 2-0 inom 5 minuter. Full fart framåt
Mest optimala är att gå ut med 110% fart och göra 2-0 inom 5 minuter. Full fart framåt
Korrent, Costmar verkar inte lira enligt Wiken. Jobbigt många som saknas men skitsamma, vi har Slapshot-Dick!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Känner spontant vi får det tufft ikväll med båda våra toppbackar borta vad det verkar. Risk för hönsgård igen alltså. Men krigar vi så finns chansen. Förhoppningen finns att BIK oxå har nästan halva laget borta o tappar poäng ikväll. Som sagt sjukt dålig magkänsla för matchen ikväll..
- Jim Morrison
Hoppas på Viggo Björck!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Asså, även med skador, kolla vår trupp vs Tingsryd (och smaka lite på namnet Tingsryd...), det ska fan inte vara en snöbolls chans i helvetet att DIF ska förlora en sån här match, i ett viktigt läge om plats 1, på Hovet!
Ut och kör för fan, bara 3p räknas!
Ut och kör för fan, bara 3p räknas!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vinn och heja Nybro.
Vi ska ta Tingsryd även med Sissons och Tychonick borta. BIK saknade 13 spelare och alla ledare på gårdagens träning tydligen.