DjurgårdsTonAI

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Användarvisningsbild
emilin
Medlem: Ja, vanlig medlem

DjurgårdsTonAI

Inlägg av emilin »

Jag fick dålig respons på mitt förra inlägg, men jag vill verkligen sprida fler Djurgårds relaterade låtar, särskilt inför denna säsong. Vi behöver mer rörelse i etern, mer hype och mer synlighet. Även om vissa kanske inte håller med om metoderna, handlar det i slutändan om att sprida varumärket Djurgården med alla tillgängliga medel. Om detta blir populärt och fler börjar skapa låtar, kan vi i framtiden anordna en tävling där vi röstar fram de 10 bästa låtarna. Sedan kan vi skapa en lista på Spotify och låta alla intäkter gå till Djurgården. Jag har inte själv kunskaperna för detta, men det finns säkert någon som kan hjälpa till.
Jag börjar med 3st samma text men helt olika genrer, förhoppnings tilltala fler i Djurgårdsfamiljen.
Jag kommer alltid ge tre olika alternativ på varje låt på samma text för att försöka tillgodose allas musiksmaker.
Hoppas verkligen att fler hakar på detta, Programmet jag använder är Suno AI, i varje låt så finns beskrivningar vilka stylar som används.

Användarvisningsbild
emilin

DjurgårdsTonAI

Inlägg av emilin »

finns intresse att det finns Djurgårds låtar på Engelska
Användarvisningsbild
emilin

DjurgårdsTonAI

Inlägg av emilin »

Så här kan det låta på engelska.
Användarvisningsbild
emilin

DjurgårdsTonAI

Inlägg av emilin »

Som lovat här kommer 3 nya varianter på samma text.

Ge mig gärna tips på hur man kan förbättra detta, eller om man ska lägga detta försök i lådan misslyckade idéer.
Klicka gärna gilla på de låtar ni tycker är bra, då vet jag vilken typ av musik som gillas och kan fokusera på den typen av låtar.
Skriv svar