SHL 20/21: Växjö - Djurgårdens IF 4/1 - 2021
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
SHL 20/21: Växjö - Djurgårdens IF 4/1 - 2021
Då kör vi Växjö-Djurgården igen då. Blir det vinst ikväll igen?
Re: SHL 20/21: Växjö - Djurgårdens IF 4/1 - 2021
Haga ersätter som väntat Dick. Ingen Mantas i uppställningen, så Svedberg får försöka hålla tätt över axlarna. I övrigt inga konstigheter.
Och Ågren in i första istället för Wille.kaminor skrev:Haga ersätter som väntat Dick. Ingen Mantas i uppställningen, så Svedberg får försöka hålla tätt över axlarna. I övrigt inga konstigheter.
Det här kommer hänga på Svedbergs dagsform. Står han på huvudet är 3p ingen omöjlighet men Växjö gör sällan två mediokra matcher i rad så det lär bli full fart ikväll.
Senast redigerad av Praetori den 2021-01-04 18:02:46, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hoppas han visar det han kan idag.kaminor skrev:Haga ersätter som väntat Dick. Ingen Mantas i uppställningen, så Svedberg får försöka hålla tätt över axlarna. I övrigt inga konstigheter.
Som sist dåPraetori skrev:Och Ågren in i första istället för Wille.kaminor skrev:Haga ersätter som väntat Dick. Ingen Mantas i uppställningen, så Svedberg får försöka hålla tätt över axlarna. I övrigt inga konstigheter.
- Mattias_87
Blir nog en jämn match även det här. Uddamålsvinst eller uddamålsförlust.
Avskaffa tre mot tre.
Nu vill jag se andra kliva fram ikväll, dags för Högström, Haga, Linus, Grewe, bokk och malmöbacken att visa vägen.....
Skrämmande osexig uppställning utan Fimp och Dick. Dessutom utan en av seriens bästa målvakter. In istället med en öltappskall Svedberg. Glad om vi ens spelar jämt faktiskt
Dont hold your breath... Speciellt angående den sista. Ekberg är fullständigt livsfarlig bakåt.#10 skrev:Nu vill jag se andra kliva fram ikväll, dags för Högström, Haga, Linus, Grewe, bokk och malmöbacken att visa vägen.....
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har respekt för Hallams taktiska kunnande. Växjö kommer vara bättre ikväll och har säkert hittat motmedel till spelet senast.
Vi saknar vår ledande kedja nu när Dick saknas.
Orkar vi ta detta till övertid?
Jag hoppas det.
Men som några är inne på, Svedberg måste göra en kanonmatch om det ska bli poäng.
Vi saknar vår ledande kedja nu när Dick saknas.
Orkar vi ta detta till övertid?
Jag hoppas det.
Men som några är inne på, Svedberg måste göra en kanonmatch om det ska bli poäng.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Mattias_87
Jag tror inte detta lag står och faller med Fimp och Dick. Det ska inte göra det. Svedberg var riktigt vass förra säsongen och gjorde en monstermatch mot Frölunda (?) så han kan också.Manijock skrev:Skrämmande osexig uppställning utan Fimp och Dick. Dessutom utan en av seriens bästa målvakter. In istället med en öltappskall Svedberg. Glad om vi ens spelar jämt faktiskt
Nyckeln är att dra på sig så lite utvisningar som möjligt.
Avskaffa tre mot tre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
...och att inte domaren får hjärnsläppMattias_87 skrev:Jag tror inte detta lag står och faller med Fimp och Dick. Det ska inte göra det. Svedberg var riktigt vass förra säsongen och gjorde en monstermatch mot Frölunda (?) så han kan också.Manijock skrev:Skrämmande osexig uppställning utan Fimp och Dick. Dessutom utan en av seriens bästa målvakter. In istället med en öltappskall Svedberg. Glad om vi ens spelar jämt faktiskt
Nyckeln är att dra på sig så lite utvisningar som möjligt.
Ceterum censeo Solna esse delendam
Utan Dick och Mantas så gissar jag på 5-1.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
- Lee Harvey Oswald
Mantas....sjuk...eller?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Han hade en modellplåtning som gick före...Lee Harvey Oswald skrev:Mantas....sjuk...eller?