Nu får det fan vara nog!! Mitt älskade DIF spelar hockey som något jävla brögäng.

Och jag vill att någon tar på sig skulden till att vi inte har vunnit en match på länge. Säcken är den som måste vara ansvarig!
Vi spelar i andra perioden mot FBK 9 min i nr underläge, vem vinner då? Vi får sedan i tredje perioden chans att reducera i tidigt... Då kastar vi in jr kedjan??? Kan någon förklara detta? Är vi denna säsong ett lag som skall spela på kontringar och ej ha ett eget spel?? Ska vi bara ha en chans att vinna genom att spela på deras misstag och inte våran egen skicklighet?? Vårat spel denna säsong påminner om vitryssland, ta tillvara på motståndarnas misstag. Vi klarar inte att föra en match och avgöra mot skitlag som LIF... 1 mål på 120 minuter!!!!!!
Men vad fan ska man göra?? Säcken gör väl det som vi har manskap till... Transferfönstret är stängt och vi lyckades få en back som bredar truppen.... Jippi! Killar som Orszagh och Linther finns tillgängliga.. Okey jag vet vi sparar pengar... Ska vi spara i Allsvenskan också.... Ska vi spela hockey mot Almtuna och AIK??? För kvalserien i år kommer inte bli en enkel resa för botten lagen LIF och DIF...
It´s sucks.....