Seriens bästa kedjor

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
jensa öhling

Seriens bästa kedjor

Inlägg av jensa öhling »

vilka är seriens bästa kedjor egentligen?

linan med Kallio, N Andersson och J Johnsson är väl bäst. Sen har vi Orszagh, Renberg och Nordqvist. Bakom dom tycker jag nog Ottosson, Linkan och Thoresen kommer (de lirade ihop 2 perioder i dag av vad som framgick på radio), om dom inte till och med kommer före Luleå-kedjan.

någon med andra förslag?
Tim Eriksson, Söderström, Emvall kanske eller Hannula, Davidsson, Määtänen
Användarvisningsbild
Drutten

Re: Seriens bästa kedjor

Inlägg av Drutten »

jensa öhling skrev:vilka är seriens bästa kedjor egentligen?

linan med Kallio, N Andersson och J Johnsson är väl bäst. Sen har vi Orszagh, Renberg och Nordqvist. Bakom dom tycker jag nog Ottosson, Linkan och Thoresen kommer (de lirade ihop 2 perioder i dag av vad som framgick på radio), om dom inte till och med kommer före Luleå-kedjan.

någon med andra förslag?
Tim Eriksson, Söderström, Emvall kanske eller Hannula, Davidsson, Määtänen
Seriens bästa kedja borde väl vara den som producerar mest poäng? Det är väl inget att diskutera tycker jag iallafall.
Ingen seger utan offer
Användarvisningsbild
Strömberg=power

Inlägg av Strömberg=power »

kedjan med Kallio, N Andersson och J Johnsson är väl bäst?? Kollade på matchen mellan Frölunda-MoDo och de snurrade runt i MoDos försvar som de ville. Och Tomi Kallio leder poängligan med Niklas Andersson tätt efter eller har ja fel??
Användarvisningsbild
Drutten

Inlägg av Drutten »

Strömberg=power skrev:kedjan med Kallio, N Andersson och J Johnsson är väl bäst?? Kollade på matchen mellan Frölunda-MoDo och de snurrade runt i MoDos försvar som de ville. Och Tomi Kallio leder poängligan med Niklas Andersson tätt efter eller har ja fel??
Det är ju precis det jag menar. Den kedjan är ju bäst, för den skapar mest poäng. Min poäng är att den känns onödigt att skapa en tråd om detta. För övrigt är bästa kedjan genom tiderna: Öhling-M. Johansson-Södergren
Ingen seger utan offer
Skriv svar