Ofog att spela på fredagkvällar.
Men tar vi denna så kommer Skellefteå aldrig att vända. Torskar vi är det vidöppet, möjligen med fördel för sixfingers.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja, torsk och vi är helt plötsligt nere på en bäst av tre...
Jag jobbar natt idag och kommer således inte kunna se matchen live. Det brukar vara ett gott tecken i de flesta av fallen; frånsett just förra året när vi mötte Skellefteå i slutspelet. Då kunde inte jag se Game 6 och vi åkte ju ut i det.
Tror inte vi tar fler vinster borta, DIF måste steppa upp på Hovet nu när publiken gjort det och dra nytta av fördelen, som det är tänkt.
Saik brukar få med sig 2-3 extra PP hemma och dom är dödligt giftiga där nu
Mest logiska vore därför 4-2
Men.... jag har inte haft många rätt hittills denna säsong, borde alltså vara ett gott tecken
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:Tror inte vi tar fler vinster borta, DIF måste steppa upp på Hovet nu när publiken gjort det och dra nytta av fördelen, som det är tänkt.
Men.... jag har inte haft många rätt hittills denna säsong, borde alltså vara ett gott tecken
Lee Harvey Oswald skrev:Tror inte vi tar fler vinster borta, DIF måste steppa upp på Hovet nu när publiken gjort det och dra nytta av fördelen, som det är tänkt.
Vi får hoppas att den trenden fortsätter...
Haha, gärna för mig
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hjärtat säger att vi steppar upp, att Saik inte klarar pressen, en jämn matchbild där vi mycket tack vare deras misstag lyckas få till några långa anfall och vinna.
Hjärnan säger att de får retroaktiv utdelning från senast och att det är kört efter förstaperioden.
Vi kommer få lita till hemmafördelen och Adam. Alltså typ 52-48 läge att gå till semifinal.
Tips ikväll, 6-3, vi snyggar till siffrorna allt eftersom matchen lider.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
De två senaste matcherna har jag inte vågat tippa i förhand. Fortsätter på den inslagna vägen då det visat sig vara ett vinnande koncept. Vinn är det enda jag kan skriva.