Efter all skit som följt efter de sista matcherna vill jag idag se ett lag gå ut i KRIG!!! Varenda jävla puck ska kosta att erövra. Det skall bröstas upp. Vi är för faaan DIF. Vill inte se ett tamt lag som gömmer sig bakom varann o låter nån annan göra jobbet. Pallar inte en förlust till mot ett bottenlag.
Nu är det allvar!!!
Blir nog en till "Det var domarnas fel-förlust" till. Robban står och skyller ifrån sig när vi återigen vänder upp ringmuskeln. "Buuuhuu, vi får inget med oss, wääääääh det är orättvist"....
Ingen förväntan alls och det stör mig. Helt tappat suget, och det har aldrig hänt mitt hockeyintresse innan. Tack ska ni ha, ni har lyckats göra DIF Hockey helt ointressant...
Det mesta grinade emot senast. Vi skapade en hel del och jag hoppas vi har en bättre defensiv idag, särskilt boxplay .
Idag måste vi vinna om vi ska sluta topp 6.
Kämpa DIF.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Manijock skrev:Blir nog en till "Det var domarnas fel-förlust" till. Robban står och skyller ifrån sig när vi återigen vänder upp ringmuskeln. "Buuuhuu, vi får inget med oss, wääääääh det är orättvist"....
Ingen förväntan alls och det stör mig. Helt tappat suget, och det har aldrig hänt mitt hockeyintresse innan. Tack ska ni ha, ni har lyckats göra DIF Hockey helt ointressant...
Bara en fråga: Tycker du att 1:a perioden i förra matchen ens var i närheten att vara ok dömd?
Jag har iaf full förståelse för dom som gick lös på inventarier efter den domarinsatsen. Har även fått det bekräftat av utomstående som inte höll på något av lagen att det var bland det sjukaste dom sett.
Sen har vi andra problem på det som vi borde kunnat lösa på de två andra perioderna och vunnit ändå. Men klaget är/var befogat.
8 backar i dagens match? WalliW är i Övik med J20. Skulle inte förvåna mig ett jävla någe om vi lyckas sjabbla till det här. Missar lyckligtvis eländet idag.
Doyle skrev:Efter all skit som följt efter de sista matcherna vill jag idag se ett lag gå ut i KRIG!!! Varenda jävla puck ska kosta att erövra. Det skall bröstas upp. Vi är för faaan DIF. Vill inte se ett tamt lag som gömmer sig bakom varann o låter nån annan göra jobbet. Pallar inte en förlust till mot ett bottenlag.
Nu är det allvar!!!
Ja skit i sicksack-pass i egen zon tills man tappar pucken, raka rör och torpedkör nu för fa-an!
Mora är avhängda (ja, såvida inte Gud Allsmäktige kommer på besök) och vill absolut undvika skador eller äveranstränga sig inför kval. Allt annat än 3 poäng är skandal. Jag skiter i domaren, vädret, lutningen på överkroppen, blå tröjor istället för röda, lagbyggnads-strategier för säsongen 2032 etc. I klartext: DET FINNS INGA URSÄKTER till något annat än tre pinnar.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16