Risk för Jensen igen. Med tanke på att Adam stått två matcher på två dagar här i Tre Kronor. Hur är läget med Lilja? Våra två skadade, Hank och Josef? Är Guter spelklar?
Manijock skrev:Risk för Jensen igen. Med tanke på att Adam stått två matcher på två dagar här i Tre Kronor. Hur är läget med Lilja? Våra två skadade, Hank och Josef? Är Guter spelklar?
Jag är ganska övertygad om att Jensen står i matchen. Är laget bara vaket från start så ska det bli tre pinnar, det håller inte att alltid lämna handikapp till motståndaren när Jensen står i mål. Alerta direkt från första tek så ska det mycket till för att matchen ska gå förlorad.
Då får man väl anta att Guter tar Hanks plats rakt av. Inga förändringar i övrigt? Frågetecken för Adams fysiska status efter hårt matchande i helgen.
Sen kan man ju undra om Guter tar Grewes nr 44 nu, eller om han kör på nr 10 som han hade i Karlskrona om jag inte missminner mig? Avdelning småsaker man kan fundera på.
Manijock skrev:Då får man väl anta att Guter tar Hanks plats rakt av. Inga förändringar i övrigt? Frågetecken för Adams fysiska status efter hårt matchande i helgen.
Sen kan man ju undra om Guter tar Grewes nr 44 nu, eller om han kör på nr 10 som han hade i Karlskrona om jag inte missminner mig? Avdelning småsaker man kan fundera på.
Manijock skrev:Då får man väl anta att Guter tar Hanks plats rakt av. Inga förändringar i övrigt? Frågetecken för Adams fysiska status efter hårt matchande i helgen.
Bergfors har nummer 10.
Ooops
Alltså...Maniac.
Med alla dessa hinkar av puckar som Bergfors öst PÅ mål (inte i), hur har du undgått att notera 10:an?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hank ska tydligen vilas denna vecka
Då kommer han nog inte ta någon ordinarie plats denna sesång om vi inte får skador !
Jäkla stress med vardagsmatcher kl 19 på vårvintern. På hösten känns det lugnt men vid den här tiden på året så känns det som att 19 är för tidigt för att kuska till Hovet.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.