BOMBOM BOUCHARD skrev:Detta blir förlust. Jag är en av få som tror på slutspel. Men här blir det 0 poäng.
Hand upp den som sätter emot förlust.
Skakigt i Skellefte. Strulputten Söderlund tillbaka mm. Vi har god chans att knipa poäng.
Ska vi prata om skak så gungar det mog mest i DIF, tippat att vara i toppen, riskerar att missa slutspel
Saik är förvisso rätt så kassa på hemmais, men DIF:s bortaspel skrämmer verkligen ingen.
Om inte Josefs lina börjar producera igen är chansen till poäng minimal här
Saik-DIF 3-1
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det finns två saker som kan bidra till en vinst. Spel på bortaplan och att laget brukar spela bra mot just SAIK. Vågar man hoppas på 1 pinne eller kanske 2 med lite flyt.
Tror inte på tomten, tandfén, Tomas Montén som huvudman för svenska juniorerna, gud, att Palmes mördare är oidentifierad eller att vi tar 3 poäng imorgon.
Vore ju roligt om minst en av mina teorier blev motbevisad.
Står mellan björnfot och bobbo som extraback inför ikväll enligt Robban, och där hoppas jag att valet faller på björnfot, tycker han känns hungrig och gjorde det över förväntan när han spelade med oss i tidigare matcher.
förevigtdjurgården skrev:Tror inte på tomten, tandfén, Tomas Montén som huvudman för svenska juniorerna, gud, att Palmes mördare är oidentifierad eller att vi tar 3 poäng imorgon.
Vore ju roligt om minst en av mina teorier blev motbevisad.
Skriver under på det där och den mest troliga att motbevisas av det ovan är ju lätt Tomten.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).