Det finns fortfarande biljetter kvar. Så om du inte redan säkrat dina biljetter tills på onsdag så går det att köpa här:

Faktiskt mest ångest inför att vi gör en lika dålig match som dom senaste 5-8 omgångarna, ett Djurgården som har magarna fulla med sill och skinka och utan hunger ser ut som det lokala rinkbandygänget. egentligen vill jag inte slösa en kväll på att se den skit som vi levererat på slutet, men sitter väl lik förbannat och glor ändå. Men hoppas jag blir överraskad av att vi åtminstone kämpar oavsett vinst eller förlust.förevigtdjurgården skrev:Oj vad man längtar.
Jag vet inte hur mitt jobbschema ser ut just där, men kan ju säga på rak arm att jag inte gråter floder om jag skulle råka jobba annandagen och missa den här matchen.ken1968 skrev:Faktiskt mest ångest inför att vi gör en lika dålig match som dom senaste 5-8 omgångarna, ett Djurgården som har magarna fulla med sill och skinka och utan hunger ser ut som det lokala rinkbandygänget. egentligen vill jag inte slösa en kväll på att se den skit som vi levererat på slutet, men sitter väl lik förbannat och glor ändå. Men hoppas jag blir överraskad av att vi åtminstone kämpar oavsett vinst eller förlust.förevigtdjurgården skrev:Oj vad man längtar.
För mig vore det logiska att testa Bergfors på Bemströms förmodade plats. Vi behöver skaka liv ihonom om det ska leda någonstans.Manijock skrev:Josefson spelklar iallafall. Alltid nått. Nu vill jag se riktiga förändringar av Robban från start.
Lilja - Josefson - Brodin
J Davidsson - Wirtanen - Axelsson
Bergfors - Strandberg - Fjällby
Possler - M Davidsson - Walli
Grewe
Hank på läktaren.
Med tanke på att man vet hur bra den formationen KAN prestera om de får ihop det som förra säsongen så är jag böjd att låta dem harva på ändå. Det är lite som att man skulle splittra på Lilja, Josef, Brodin om de skulle spela dåligt.Mattias_87 skrev:Jag är faktiskt inne på att splittra Fjällby - Davidsson - Davidsson. Någon ska ur den kedjan och en annan in, riktigt vem vet jag inte men förmodligen Fjällby ut. Dom har inte presterat och sedan tror jag generellt inte på en hel ungdomskedja utan på på kedjor där rutin och ungdomlighet kan kombineras.