Saknar du biljett till nästa hemmamatch? Köp dina biljetter här:

Äh, jag överdriver en gnutta i min pre-game analys men jag gissar fortfarande att det kommer bli en tajt och tilltäppt match där resultatet visar en annan bild än själva matchen. Lex Färjestad borta, som slutade 4-3 tack vare en hedersam uppryckning och tom kasse i 8 minuter - trots att vi låg under med 4-1 i princip hela matchen.Praetori skrev:Shit vad alla är neggo. Jag var inte överraskad av varken Rögle, Frölunda eller Brynäs-matcherna (annat än att vi faktiskt spelade ut Fisk i första och ledde och att vi inte lyckades näta alls mot Brynäs).
Däremot ser det bra ut mot Växjö och jag gissar på en underhållande match med 3 sköna poäng efter en stark tredje.
Örebro på Lördag blir en annan femma. Det ser ut som att de gjort den defensiva läxan på senaste så risken är att vi får Gävle-ångest kombinerat med hemma-ångest.
Ska Hank centra Possler och Bergfors? Nog för att han fått bära lite centerroll på senare till och från i vissa byten men det där känns ju som en högoddsare om det verkligen blir så när båsdörren stängs.mb81 skrev:Skakar om i kedjorna enligt Eken på hockeynews. Ska bli spännande att se.
Lilja-Wirtanen-Brodin
Dick-Basse-Bemström
Acke-Macdavid-Jonte
Possler-Hank-Bergfors
Lundin
Nu tycker jag iofs att Hank sett bättre ut denna säsongen än, ja sedan allsvenskan. Många rätt och inte särskilt många fel. Men att centra mellan Possler och Bergfors måste vara en luring i protokollet eller så har de hittat något fenomenalt på träning.Manijock skrev:Lundin ska gå före Hank alla dagar i veckan. Varför i helvete ska vi lira honom som center när vi har fyra stycken redan? Våga bänka Hank för satan. Han är som klippt och skuren att röra runt något byte här och där, men inte mer. En gjuten 13e forward.