captcash skrev:Efter Sajk senast så tror jag på vinst här, nu är det dax att vi blir DIF 2000/01 igen!
Hellre DIF 89-91. Då var vi äckligt bra.
Nä Färjestad har man alltid känslor kring men det går inte att förneka att DIF-FBK brukar betyda bra hockeyunderhållning.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
ciirree skrev:Varför testas inte Bemström med Strandberg-Bergfors? Vi måste få igång sistnämnde och det är ingen hemlighet att Bemström är skickligare än Hank.
Jag tycker faktiskt att Hank har gjort det väldigt bra hittills på säsongen. Han passar in bra med Bergfors och Strandberg. Sen om Bemström kanske skulle göra det ännu bättre det vet jag inte.
ciirree skrev:Varför testas inte Bemström med Strandberg-Bergfors? Vi måste få igång sistnämnde och det är ingen hemlighet att Bemström är skickligare än Hank.
Jag tycker faktiskt att Hank har gjort det väldigt bra hittills på säsongen. Han passar in bra med Bergfors och Strandberg. Sen om Bemström kanske skulle göra det ännu bättre det vet jag inte.
Tycker den kedjan funkat riktigt bra faktiskt. Hank har verkligen steppat upp denna säsong!
Kul med Björnfot och Kahilainen som får göra SHL-debut idag!