En del vill säkert att vi tar noll poäng denna match så vi åker ur turneringen. Jag vill att vi plockar en poäng och går vidare men det blir svårt. Tror ändå vi förlorar faktiskt.
Mattias_87 skrev:En del vill säkert att vi tar noll poäng denna match så vi åker ur turneringen. Jag vill att vi plockar en poäng och går vidare men det blir svårt. Tror ändå vi förlorar faktiskt.
Instämmer.
Hoppas Grewe får speltid nu när vi vilar Axelsson. WW tycker jag var lovande under försäsongen, borde få fler chanser i höst.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Tänkte att efter timråmatchen så skulle backarna inte våga annat än att spela som dom ska, men det behövdes bara 30 sek för att norell skulle fumla på blålinjen och nästan lämna öppen gata...
Detblir3poäng skrev:Finnarna får det att se så jävla enkelt ut!! Vi ser ut som jag vet inte vad mot dem, grymt provocerande!
De åker mycket mycket mer skridskor utan puck men inom sina markeringar. Det blir det klassiska att de då i princip ser ut som en eller två man mer hela tiden.
Robban måste taktisera för att kompensera.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.