förevigtdjurgården skrev:a) Terminera Poeten
eller
b) Slakta Cehlin & Sixfingers på isen.
Endera alternativ är helt klart godkänt i mina ögon.
Ska vi börja hata Cehlin nu? Ett av de största djurgårdshjärtanen i serien, att vi nobbat honom gång efter gång ligger inte på hans samvete. Klart att han inte ska få en tum på isen, men jag bara orkar inte om folk ska försöka sätta någon form av svikarstämpel på honom. Sen kunde han gärna briljerat i KHL/NLA istället för Luleå förstås.
förevigtdjurgården skrev:a) Terminera Poeten
eller
b) Slakta Cehlin & Sixfingers på isen.
Endera alternativ är helt klart godkänt i mina ögon.
Ska vi börja hata Cehlin nu? Ett av de största djurgårdshjärtanen i serien, att vi nobbat honom gång efter gång ligger inte på hans samvete. Klart att han inte ska få en tum på isen, men jag bara orkar inte om folk ska försöka sätta någon form av svikarstämpel på honom. Sen kunde han gärna briljerat i KHL/NLA istället för Luleå förstås.
Nej, vi ska inte hata Cehlin. Det är därför jag skriver Cehlin & Sixfingers och inte bara Sixfingers. Cehlin är för fin för endera epitet Luleå eller Sixfinger(s).
Förstår att min tanke kontra hur det kan läsas är olika, men meningen med hela inlägget är inte att grilla Cehlin utan att istället särskilja honom från viderpacket.
Poeten är förbannad i evighet och skall behandlas därefter utöver det är det helt ok att mangla sönder random Fuleit
PS: Gnagarhorungen Kovacs är ett genuint litet äckel och skall naturligtvis också pissas på
Donkels-2.0 skrev:Poeten är förbannad i evighet och skall behandlas därefter utöver det är det helt ok att mangla sönder random Fuleit
PS: Gnagarhorungen Kovacs är ett genuint litet äckel och skall naturligtvis också pissas på
Robin Kovacs har inget körkort! Den tog inte riktigt fäste i globen. Men ikväll?
Donkels-2.0 skrev:Poeten är förbannad i evighet och skall behandlas därefter utöver det är det helt ok att mangla sönder random Fuleit
Robin Kovacs har inget körkort! Den tog inte riktigt fäste i globen. Men ikväll?