SHL omgång 20: Djurgårdens IF - Luleå 22/11-2016
SHL omgång 20: Djurgårdens IF - Luleå 22/11-2016
Djurgårdens IF - Luleå
Tisdagen den 22 november
19:00 Hovet
Biljetter kan ni köpa här:
Köp din biljett nu!
Biljettpotter och paket kan ni köpa här:
Köp paket och biljettpotter här!
Ska ni teckna C More abonnemang? Använd länken nedan, så får Djurgården en summa pengar.
Ta Mig Till C More
Tisdagen den 22 november
19:00 Hovet
Biljetter kan ni köpa här:
Köp din biljett nu!
Biljettpotter och paket kan ni köpa här:
Köp paket och biljettpotter här!
Ska ni teckna C More abonnemang? Använd länken nedan, så får Djurgården en summa pengar.
Ta Mig Till C More
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
Re: SHL: Djurgårdens IF - Luleå 22/11-2016
3-2 i förlängning.
Tror på vinst med 2-1. Hoppas Forsberg har den mensvärk han förtjänar...
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Känns som att vi tyvärr alltid drar det kortaste strået mot lulä... Får hoppas på ologiska Djurgården ikväll!
Verkar bli lite mer folk på läktaren än de senaste matcherna om man får tro barometern i alla fall! Även om drygt 6000 fortfarande inte är ok.
Verkar bli lite mer folk på läktaren än de senaste matcherna om man får tro barometern i alla fall! Även om drygt 6000 fortfarande inte är ok.
Hur är det nu. Kommer man in med ryggsäck eller måste man dumpa den innan?
-
Har kommit in de två gångerna jag haft rygga med iaf. Den är inte jättestor, men med dator och allt. De har visiterat den lite snabbt och sen gett grönt ljus.mb81 skrev:Hur är det nu. Kommer man in med ryggsäck eller måste man dumpa den innan?
Fint. Då chansar jag.Skidlöparn skrev:Har kommit in de två gångerna jag haft rygga med iaf. Den är inte jättestor, men med dator och allt. De har visiterat den lite snabbt och sen gett grönt ljus.mb81 skrev:Hur är det nu. Kommer man in med ryggsäck eller måste man dumpa den innan?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag hoppas att målskyttet kan lossna, en del spelare behöver verkligen känna att dom kan få in den.
Avskaffa tre mot tre.
that's what she saidMattias_87 skrev:Jag hoppas att målskyttet kan lossna, en del spelare behöver verkligen känna att dom kan få in den.

Skickat från min HTC One via Tapatalk
1-1 och torsk i sudden. Hank gör inte mål. Tellan står. Vejdemo bryter nyckelbenet. Vi vinner skotten med det dubbla. 3st utvisningar för puckout elr 6man på isen. Järnkaninen snubblar och faller 16 trappsteg när han delar ut pris. Ljungh gör sin bästa match för säsongen. Vi skyller torsken på oskärpa i anfallet. Robbans ögonbryn når nya rekord-lägre positioner. Forumet skiter på sig under 19 sidor ang. vårt PP. Tellan blir gudaförklarad under första perioderna. Tellan blir sågad när han släpper in kvitteringen i slutet pga sin ålder. Forsberg blir manglad av Uhrbom och Hovet når högsta ljudvolym på 3 säsonger. Uhrbom får matchstraff och avstängd 3 matcher. Läser nån verkligen fortfarande denna smörja?
Men såja.. lite av det där kommer nog slå in, typ 90%! Kämpa ikväll, nu kör vi över skotertattarna!
Men såja.. lite av det där kommer nog slå in, typ 90%! Kämpa ikväll, nu kör vi över skotertattarna!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Re: SHL omgång 20: Djurgårdens IF - Luleå 22/11-2016
På den gamla goda tiden vann vi alltid hemma mot Luleå. Hade
Nu kommer jag inte ens ihåg när vi senast lyckades vinna en match mot detta tråkiga lag.
Känns som en lika säker förlust som en bortamatch mot Örebro.....
Nu kommer jag inte ens ihåg när vi senast lyckades vinna en match mot detta tråkiga lag.
Känns som en lika säker förlust som en bortamatch mot Örebro.....
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
"En fladdrande Wesslau och onödigt bra backar..."
Vi blandar och ger! Med råg i ryggen kan våra grabbar gå på vatten. Make it so.
Vi blandar och ger! Med råg i ryggen kan våra grabbar gå på vatten. Make it so.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
En fladdrande Wesslau spelar i DEL och har .94 i saves i nuläget enligt eliteprospects.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Känns olustigt inför ikväll. Luleå har nåt sorts mentalt övertag på oss som gör att vi torskar allt för ofta mot dem. Hat är ett starkt ord men stark motvilja mot detta fuleå. Idag är det full fart framåt. Hoppas Tellan får stå nu.
Upp till bevis. Vinna eller ner i oktobermörkret igen.
Oktober är det nya November så jag hoppas på vinst ikväll.
Oktober är det nya November så jag hoppas på vinst ikväll.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.