SHL:Linköping HC - Djurgårdens IF 22/10-2016
SHL:Linköping HC - Djurgårdens IF 22/10-2016
Linköping HC - Djurgårdens IF
Lördagen den 22 oktober
Matchstart: 18:30
Saab Arena
Matchen sänds på C More. Vill ni beställa hem ett abonnemang eller ett dagspaket? Gör det då via länken här nedan, så får Djurgården en extra summa pengar!
Ta Mig Till C More
Lördagen den 22 oktober
Matchstart: 18:30
Saab Arena
Matchen sänds på C More. Vill ni beställa hem ett abonnemang eller ett dagspaket? Gör det då via länken här nedan, så får Djurgården en extra summa pengar!
Ta Mig Till C More
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL:Linköping HC - Djurgårdens IF 22/10-2016
När ska det lossna? Ikväll? KOMMER det ens att lossna den här säsongen? Vi kanske inte är bättre än så här? Har haft hoppet uppe hittills, men nu måste det verkligen börja vända snart!
Pengar till en ny målvakt, perfekt!Andspe skrev:Gör det då via länken här nedan, så får Djurgården en extra summa pengar!
Misären fortsätter...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Förlust igen och jag bryter samman.
Avskaffa tre mot tre.
- Remy Lebeau
Spelar ingen roll vad vi gör, Adam kommer bjuda på 2-3 mål i alla fall. För första gången någonsin är jag uppgiven på förhand.
LHC - DIF 5-1.
LHC - DIF 5-1.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
4-2, mål av Hultström, J. Davidsson, Brodin och Ikonen.
-
Snälla säg att Emil är tillbaka... Skyller mer på backarna än Adam faktiskt (förutom SH-målet). Cluben-slirarna får ju stå helt omarkerade i slottet på varenda mål... Inget han kan lastas jättemycket för annat än att han krymper ihop lite.
Då stålsätter man sig för 60 minuter av ångest.
Tippar 5-1 till hemmalaget. Tyvärr.Inte lätt att ladda om efter en match som igår. Spelar ju ingen roll om vi tar ledningen.
Hoppas att jag har fel.
Nya skador???
Tippar 5-1 till hemmalaget. Tyvärr.Inte lätt att ladda om efter en match som igår. Spelar ju ingen roll om vi tar ledningen.
Hoppas att jag har fel.
Nya skador???
För övrigt. Byter vi inte målis efter igår så undrar jag vad vi håller på med.
Skidlöparn skrev:Snälla säg att Emil är tillbaka... Skyller mer på backarna än Adam faktiskt (förutom SH-målet). Cluben-slirarna får ju stå helt omarkerade i slottet på varenda mål... Inget han kan lastas jättemycket för annat än att han krymper ihop lite.
Håller med om att vi sorterar fel allt för ofta. Särskilt när Falken och Ollas är på isen. De vill och ska spela fysiskt men blir allt för ofta bortvända vid sargen av kvickare spelare.
Se på Bernhardt. Bra rörlig back som spela enkelt. Blivande storback i SHL om han stannar så länge.... och om vi stannar där så länge...
Skippar denna match, vet redan hur det slutar... ska skruva upp en ny säng åt knatten och sortera kläder att donera till bättre behövande...
Höres på tisdag när vi ska smeka upp Växjö med ett helt nytaggat lag efter 6(?) torsk i rad och revansch-lusta!
Höres på tisdag när vi ska smeka upp Växjö med ett helt nytaggat lag efter 6(?) torsk i rad och revansch-lusta!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- diftobbe89
Vi tar gissningsvis 0 poäng ikväll. Lämna Jeff hemma tack.
Spela fult
- diftobbe89
Petter bekräftar på burken: ''Reideborn håller inte''
Spela fult