Djurgården biljett hjälp!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
nordstrom

Djurgården biljett hjälp!

Inlägg av nordstrom »

Killen fyller år så ska köpa djurgårds biljetter. MEN jag kan ingenting om hockey, vet inte ens när dem spelar i Sverige osv. Så vill ni hjälpa till? Det ska vara en bra match att kolla på (inte före oktober!), i Västerås eller Stockholm. Förslag på match och vart kan man köpa biljett?
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgården biljett hjälp!

Inlägg av Magnutz »

nordstrom skrev:Killen fyller år så ska köpa djurgårds biljetter. MEN jag kan ingenting om hockey, vet inte ens när dem spelar i Sverige osv. Så vill ni hjälpa till? Det ska vara en bra match att kolla på (inte före oktober!), i Västerås eller Stockholm. Förslag på match och vart kan man köpa biljett?
Hmm.. Västerås? Den nöten blir svår att knäcka. I övrigt finns spelschemat här på hemsidan

http://www.difhockey.se/spelschemat

Och här köper du biljetter:

http://www.difhockey.se/biljetter

Lycka till.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
nordstrom

Inlägg av nordstrom »

Magnutz skrev: Hmm.. Västerås? Den nöten blir svår att knäcka. I övrigt finns spelschemat här på hemsidan
Har du några förslag på matcher som kan vara något extra? så jag inte råkar köpa till en som är en "självklar vinst" eller liknande :-)
Praetori

Inlägg av Praetori »

nordstrom skrev:Killen fyller år så ska köpa djurgårds biljetter. MEN jag kan ingenting om hockey, vet inte ens när dem spelar i Sverige osv. Så vill ni hjälpa till? Det ska vara en bra match att kolla på (inte före oktober!), i Västerås eller Stockholm. Förslag på match och vart kan man köpa biljett?
Hemma mot Leksand, Frölunda eller Luleå är heta tips. Brukar vara livat.
Är det större födelsedag är ju gräddhyllan på Hovet att rekommendera då ni kan passa på att käka lite och/eller dricka bärs och titta samtidigt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
nordstrom

Inlägg av nordstrom »

match nr 15 ( 2014-10-25. Djurgårdens IF-Luleå Hockey. Hovet ) tänkte jag nu när jag kollat runt lite och tackvare tips :-) Öppet biljettsläpp var 1/9 (ej medlem) släpps alla biljetter då så att man kan boka det 1/9? samt finns de någon speciell plats/sektion för djurgårds fansen? allting kanske står när man väl kan köpa biljett?
ursäkta ev dryga okunniga frågor men hellre de än att man dyker upp utan present när de gäller!
Användarvisningsbild
Jepe
Säsongskort: Ja

Inlägg av Jepe »

2014-11-15 kommer bli...!
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
MarcusDaze

Inlägg av MarcusDaze »

31 Fredag 2014-12-26 16:00 Djurgårdens IF Leksands IF Ericsson Globe

32 Söndag 2014-12-28 18:30 Djurgårdens IF Brynäs IF Ericsson Globe

Dom två matcherna är ju att rekommendera om du vill ha något extra!
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Sv: Djurgården biljett hjälp!

Inlägg av Morwin »

Praetori skrev:
Är det större födelsedag är ju gräddhyllan på Hovet att rekommendera då ni kan passa på att käka lite och/eller dricka bärs och titta samtidigt.
mot Leksand är det ju självklara vinster så varför gå då?

Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Användarvisningsbild
Andspe

Re: Sv: Djurgården biljett hjälp!

Inlägg av Andspe »

Morwin skrev:
Praetori skrev:
mot Leksand är det ju självklara vinster så varför gå då?

Skickat från min D6503 via Tapatalk
31 Fredag 2014-12-26 16:00 Djurgårdens IF Leksands IF Ericsson Globe

Kommer nog vara en helt otrolig stämning! :D
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Användarvisningsbild
Jepe
Säsongskort: Ja

Inlägg av Jepe »

Jepe skrev:2014-11-15 kommer bli...!
Men för att vara lite mer seriös, så mellandagsmatcherna om ni vill gå detta år, annars är järnkaminernasdag att rekommendera. Spelas i början av 2015.
2014-04-07, vad hände?
nordstrom

Inlägg av nordstrom »

1000 tack för all hjälp allihopa nu har jag mer koll, kmr bli toppen tack för alla tips :-D
Skriv svar