Sebastian Lauritzen till DIF
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sebastian Lauritzen till DIF
Välkommen och hoppas att skadorna är ett minne blott.
Re: Sebastian Lauritzen till DIF
Välkommen, håller med föregående.
- diftobbe89
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Välkommen!
Börjar bli ett spännande lagbygge nu.
Börjar bli ett spännande lagbygge nu.
Avskaffa tre mot tre.
Sanny Lindström, Twitter
Sebastian Lauritzen till DIF. Han ska enligt mina kontakter vara i lysande form efter att ha bytt inriktning/tänk på sin fys. Tror på succé!
Sebastian Lauritzen till DIF. Han ska enligt mina kontakter vara i lysande form efter att ha bytt inriktning/tänk på sin fys. Tror på succé!
-
Känns som en mycket bra värvning! Ett extra plus att han fått provspela så pass länge ändå så att lagledningen har koll på att hans kropp håller. Förhoppningsvis.
Får positiva vibbar av honom i intervjun. Känns som en ödmjuk och stabil spelare. Att han själv säger att han är fräschare i kroppen än på 4-5 år får vi bara ta hans ord på och lita på. Det här känns spontant som ett riktigt fynd.
- Lee Harvey Oswald
Vad hinner man "träna bort" på 3 månader, dvs varför klarade han inte Örebros läkarundersökning?
Spontant känns det här ungefär som resten av lagbygget, kan bli bra......kan bli anus
Av intervjun att döma, som person så verkar han dra åt Ottosson hållet, det gör inget
Spontant känns det här ungefär som resten av lagbygget, kan bli bra......kan bli anus
Av intervjun att döma, som person så verkar han dra åt Ottosson hållet, det gör inget
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Re: Sv: Sebastian Lauritzen till DIF
Han har ju anlitat en egen personlig tränare sen gjort en litet ingrepp tydligen.Lee Harvey Oswald skrev:Vad hinner man "träna bort" på 3 månader, dvs varför klarade han inte Örebros läkarundersökning?
Har han en duktig personlig tränare så kan denne göra underverk.
Växer mer och mer. Jag tycker att han gjorde en bra match senast. Hoppas att han kan få fortsätta vara skadefri ett tag nu och få lite minuter i benen.
Född till sportchef.
Håller med. Viktigt om han kan prestera nu mot slutet.android skrev:Växer mer och mer. Jag tycker att han gjorde en bra match senast. Hoppas att han kan få fortsätta vara skadefri ett tag nu och få lite minuter i benen.
tycker också han ser bättre och bättre ut, men det kanske beror på att han spelar några matcher i rad. hoppas han håller sig frisk resten av säsongen!
en frisk Lauritzen är en jättetillgång.
Synd att inte lauritzen kunde hålla sig hel hela säsongen, hade säkert kunna varit ännu bättre då, hoppas verkligen att han får hålla sig hel nu på slutet.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Har sett bra ut senaste 2-3 matcherna. Men längre än så skulle jag nog inte sträcka mig.
Expert.