Ottos lön när han inte spelar
Ottos lön när han inte spelar
Hur funkar det med Ottos lön nu när han inte spelar? Jag kan inte tänka mig att någon försäkring i världen täcker detta HELT otroliga scenario. Jag både antar och förutsätter att ingen ersättning ges när vår f.d. kapten varken tränar eller spelar matcher?
-
- Kontakt:
inga problem !!
elitserie spelare tjänar 60.000 i månaden så de är väll inge problem för han? och de blir tajt budget så är de bara och låna som han lätt kan betala med en gång.
jag är en kille på 13 år lirar i bålstas p-93 utanför sthlm. vi lirar i upplandserien.
-
Tjena!
Tycker att Otto är kung som visar att familjen är viktigast ,det har han ju även gjort förut. Stor heder. Så agerar en sann ledare.
Att Djurgården fryser lön är naturligtvis bra. Det visar att idrottsmän får sjukskriva sig på samma sätt som vanliga knegare. Att man förlorar kosing är klart , det gör ju alla som sjukskriver sig.
Det är nog mer kännbart för dom som inte har lika hög lön. Det måste ju finnas reserver med den lön som hockey spelare av ottos kaliber tjänar/ Narren
Tycker att Otto är kung som visar att familjen är viktigast ,det har han ju även gjort förut. Stor heder. Så agerar en sann ledare.
Att Djurgården fryser lön är naturligtvis bra. Det visar att idrottsmän får sjukskriva sig på samma sätt som vanliga knegare. Att man förlorar kosing är klart , det gör ju alla som sjukskriver sig.
Det är nog mer kännbart för dom som inte har lika hög lön. Det måste ju finnas reserver med den lön som hockey spelare av ottos kaliber tjänar/ Narren