Medlemsmöte 22/10
Medlemsmöte 22/10
Vilka tänker gå?
"Nu bjuder vi in till medlemsmöte på Hovet tisdag 22 oktober klockan 18:00. Ingång sker via entré 16. Ta med medlemskort eller bokningsbekräftelse på att du blivit medlem.
Tisdagens medlemsmöte kommer att vara fullt inriktade på sporten och den sportsliga ledningen samt spelarna berättar själva om hur man arbetar för att bli framgångsrika.
Challe Berglund berättar om sitt arbete som sportchef just nu, bland annat resonerar han kring hur Djurgårdshjälpens pengar ska användas.
Tony Zabel och Stefan Nyman har nu arbetat ihop under några månader och pratar om hur de hittat sina roller sinsemellan. Nyman berättar om hur han ser på Djurgården som relativt ny i klubben.
Timmy Pettersson och Joakim Eriksson i egenskap av lagkapten och assisterande lagkapten kommer att ta upp vikten av engagemang och noggrannhet. Joakim Eriksson som är tillbaka i Djurgården efter tio år berättar om vilka framgångsfaktorer han tycker behövs för ett vinnande lag. Bland annat kommer arbetsmijö och kravbilder att tas upp. De kommer också att diskutera sin roll som språkrör mot fans, media och sponsorer.
Steve Saviano har varit i Sverige i många år och även gift sig svenskt. Hur är det att komma till Sverige och Stockholm som utlänning? Vad var första intrycket av Djurgården?
Nils Andersson är Djurgårdens poängbäste back trots att ha missat en hel säsong på grund av skada. Vilket jobb krävs inte bara inför utan även efter en match för att kunna prestera på hög nivå?
Efter mötet finns möjlighet att ställa frågor till ledningen och spelarna.
Varmt välkomna!
Anmäler dig till mötet gör du enkelt via formuläret nedan."
Vilka frågor ska vi ställa? Vad ska vi som medlemmar ta upp? Vad tycker ni är viktigt?
"Nu bjuder vi in till medlemsmöte på Hovet tisdag 22 oktober klockan 18:00. Ingång sker via entré 16. Ta med medlemskort eller bokningsbekräftelse på att du blivit medlem.
Tisdagens medlemsmöte kommer att vara fullt inriktade på sporten och den sportsliga ledningen samt spelarna berättar själva om hur man arbetar för att bli framgångsrika.
Challe Berglund berättar om sitt arbete som sportchef just nu, bland annat resonerar han kring hur Djurgårdshjälpens pengar ska användas.
Tony Zabel och Stefan Nyman har nu arbetat ihop under några månader och pratar om hur de hittat sina roller sinsemellan. Nyman berättar om hur han ser på Djurgården som relativt ny i klubben.
Timmy Pettersson och Joakim Eriksson i egenskap av lagkapten och assisterande lagkapten kommer att ta upp vikten av engagemang och noggrannhet. Joakim Eriksson som är tillbaka i Djurgården efter tio år berättar om vilka framgångsfaktorer han tycker behövs för ett vinnande lag. Bland annat kommer arbetsmijö och kravbilder att tas upp. De kommer också att diskutera sin roll som språkrör mot fans, media och sponsorer.
Steve Saviano har varit i Sverige i många år och även gift sig svenskt. Hur är det att komma till Sverige och Stockholm som utlänning? Vad var första intrycket av Djurgården?
Nils Andersson är Djurgårdens poängbäste back trots att ha missat en hel säsong på grund av skada. Vilket jobb krävs inte bara inför utan även efter en match för att kunna prestera på hög nivå?
Efter mötet finns möjlighet att ställa frågor till ledningen och spelarna.
Varmt välkomna!
Anmäler dig till mötet gör du enkelt via formuläret nedan."
Vilka frågor ska vi ställa? Vad ska vi som medlemmar ta upp? Vad tycker ni är viktigt?
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Sv: Medlemsmöte 22/10
Nu när vi riskerar att bli utslängda ur ET, får vi tillbaka pengarna vi investerat? Det rörde sig tydligen om några hundratusen kronor.
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Medlemsmöte 22/10
Jag vill gå, men jobbar.
Viktigt att alla som är engagerade och intresserade försöker komma.
Detta är en av de kanaler vi medlemmar kan påverka DIF.
Viktigt att alla som är engagerade och intresserade försöker komma.
Detta är en av de kanaler vi medlemmar kan påverka DIF.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Om jag inte själv hinner gå skickar jag farsgubben.
Jobbar till 16:30 måndag (idag) och onsdag, men imorgon tisdag jobbar jag till 17:30. Typiskt! Så nej, hinner inte.
Men ställ gärna lite frågor angående rykten om spetsvärvningar, kan Challe droppa lite namn, vad exakt letar man efter. Är denna nya spelare tänkt till DH-pengarna eller är den tänkt utanför den nytillkomna budgeten. Kalus - Printz (Korttidskontrakt, väntar de på DIF).
Till spelarna. Hur jobbas det inom gruppen för att få fart på målgörandet främst 5 mot 5. Vill inte att tränarna ska behöva besvara en sådan fråga, anser att någonstans måste spelarna själva ta ansvar. Vad kan man göra, vad bör göras, vad har gjorts och är man orolig för det?
Tackar
Men ställ gärna lite frågor angående rykten om spetsvärvningar, kan Challe droppa lite namn, vad exakt letar man efter. Är denna nya spelare tänkt till DH-pengarna eller är den tänkt utanför den nytillkomna budgeten. Kalus - Printz (Korttidskontrakt, väntar de på DIF).
Till spelarna. Hur jobbas det inom gruppen för att få fart på målgörandet främst 5 mot 5. Vill inte att tränarna ska behöva besvara en sådan fråga, anser att någonstans måste spelarna själva ta ansvar. Vad kan man göra, vad bör göras, vad har gjorts och är man orolig för det?
Tackar

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Vet inte om jag har missat frågan förut men hur mycket har DIF budgeterat med i biljettintäkterna? Är ju sämre publiksnitt iår om man jämför med fjolåret.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Hade tänkt gå även jag men har dragit på mig feber sen Kalmar away så ska försöka sova bort det just nu och se om jag kan gå. Annars får någon annan ta på sig ansvaret att ställa diverse frågor.
Djurgårns IF du är allt jag har!
Re: Sv: Medlemsmöte 22/10
Är det inte snarast ett antal miljoner?pulverapa skrev:Nu när vi riskerar att bli utslängda ur ET, får vi tillbaka pengarna vi investerat? Det rörde sig tydligen om några hundratusen kronor.
Jag har för mig att jag läste att det var 2 miljoner ungefär? Absolut inte förvånande ifall jag är helt ute och cyklar. ..
- BaronVonDif
Jag kan inte gå, försöker hitta nån som kan gå och även liverapportera.
Edit. Sjöwall fixar live rapport
Edit. Sjöwall fixar live rapport
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/