Kommer du sakna Shane Warschaw?
Shane Warschaw har snart dömt sin sista match i Sverige. När säsongen är över får han inte förnyat arbetstillstånd och tvingas därmed återvända hem till Kalifornien. Kommer du sakna honom? Omröstningen pågår i 7 dagar.
Senast redigerad av pulverapa den 2013-02-13 22:36:58, redigerad totalt 1 gånger.
Re: Kommer du sakna Shane Warschaw?
Är du seriös nu?-daniel- skrev:Japp.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag kommer sakna att alla retar upp sig på honom, finns ungefär 7 andra domare i den här ökenvandringsserien som håller ungefär samma urusla nivå, men de får inte alls samma uppståndelse.
Shane ist krieg.
Shane ist krieg.
Saken med Shane är inte att han är enbart dålig. Det sämsta är att han sätter en nivå som han sen ändrar sen ändrar igen och igen och igen och igen och igen och igen.
2014-04-07, vad hände?
Hahaha, vilken sjuk tråd.
Själv kommer jag sakna stora delar av publiken om vi skall fortsätta att värva tråkiga pet-spelare som passar bättre i sega föreningar som almtuna med 200 pers i publiken.
Läs och begrunda Challe!
Själv kommer jag sakna stora delar av publiken om vi skall fortsätta att värva tråkiga pet-spelare som passar bättre i sega föreningar som almtuna med 200 pers i publiken.
Läs och begrunda Challe!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Warschaw om djurgårdspublikens unisona utbuande: "I feed off of it, it makes me smile."
- minalman
Apropå Shane, är det tvådomars i playoff? I KS kommer jag ihåg att det var det från förra året? Om så, lär han behövas för att fylla ut...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
He's a fu**ing idiot. And an fu**ing idiot without any talent what so ever as far as being a hockey ref goes.pulverapa skrev:Warschaw om djurgårdspublikens unisona utbuande: "I feed off of it, it makes me smile."
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Sv: Kommer du sakna Shane Warschaw?
He's been poisoned by bad Swedish refereeing and taken it to the next level. You can't fucking call a boarding penalty on a guy (Kalus) who is standing still just because you gave them a cheap power play seconds before. What is violent with a hit at the boards if you are standing still?
Go back to Mexico, reffing Spain and Turkey... That's more your level.
Go back to Mexico, reffing Spain and Turkey... That's more your level.
- Lakrisal
Underbart att slippa honom. Totalt inkonsekvent domare.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
En värdelös domare som sannerligen inte kommer bli saknad.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Kom på en bra sak han gör.. Han har på sig kostym när han kommer till matchen. Stort plus. Eller så ville han bara visa upp sig för kamerorna.
- Daniel942
Viasat-reportaget om snubben gjorde mig inte gladare precis. Fy fan vad skönt det ska bli att slippa honom.
DIF!