Välkommen Mats Bäcklin!
Välkommen Mats Bäcklin!
Välkommen Mats till DIF!
(Förnamnet försvann när jag skapade tråden)
Inga problem det är nu fixat//Mod
(Förnamnet försvann när jag skapade tråden)
Inga problem det är nu fixat//Mod
Senast redigerad av Jepe den 2012-04-26 14:19:23, redigerad totalt 1 gånger.
2014-04-07, vad hände?
- reservjesus
Re: Välkommen Bäcklin!
Jävligt spännande tränare, kul med nya ansikten!
clowns to the left of me, jokers to the right
Detta har ju varit "klart" väldigt länge. Undra varför det blev klart först nu?
Oavsett. Välkommen!
Oavsett. Välkommen!
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Det här behövdes! Ett nytt ansikte i vår organisation, i flera år har vi haft många samma folk i vår stab.
Välkommen Bäcklin till Sveriges vackraste förening!
Välkommen Bäcklin till Sveriges vackraste förening!
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Re: Välkommen Mats Bäcklin!
Han har haft hand om talangutvecklingen i brynäs j20, inga dåliga spelare dem har fått fram där
Välkommen till Djurgården Mats.
Det är alltså Challe, Zabel och Mats som kommer stå i båset? Eller kommer Falk vara där också? Är dåligt uppdaterad.
Välkommen Mats!
Välkommen Mats!
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tror inte Falk kommer vara involverad i A-laget.
Känns spännande med en utomstående person, hoppas personkemin fungerar. Då kan det bli hur bra som helst, också intressant att man väljer att fortsätta med ursprungsplanen (och att alla parter går med på det) trots degraderingen.
Välkommen!
Känns spännande med en utomstående person, hoppas personkemin fungerar. Då kan det bli hur bra som helst, också intressant att man väljer att fortsätta med ursprungsplanen (och att alla parter går med på det) trots degraderingen.
Välkommen!
Bra! Om ryktet stämmer att Challe är en värdelös "träningscoach" (men bra matchcoach) så känns det väldigt tryggt att Zabel och Bäcklin ska leda laget under träningarna. Förhoppningsvis kan Bäcklin styra upp ett ordentligt powerplay också.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Välkommen Mats.
Ser fram emot att se dig styra vidare i samma spår som årets brynäs gick.
Ser fram emot att se dig styra vidare i samma spår som årets brynäs gick.
- Jim Morrison
Demontränare. Har hört att han ska ha fantastiskt bra isträningar. Han har även gång på gång lyckats slipa alla talanger som Brynäs har. Och frukten av det? SM-guld.
En av dom mest intressanta värvningarna. Nu kommer det inte bli några glid-träningar á la Hardy Nilsson. Nu är det stenhårt jobb som gäller.
En av dom mest intressanta värvningarna. Nu kommer det inte bli några glid-träningar á la Hardy Nilsson. Nu är det stenhårt jobb som gäller.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sv: Välkommen Mats Bäcklin!
Välkommen Mats!
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det där känns förbannat bra att höra.Jim Morrison skrev:Demontränare. Har hört att han ska ha fantastiskt bra isträningar. Han har även gång på gång lyckats slipa alla talanger som Brynäs har. Och frukten av det? SM-guld.