Välkommen Michael Holmqvist!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
- reservjesus
Re: Välkommen Michael Holmqvist!
Det första som slog mig med, vet inte riktigt vad man vill med Micke.SirDIFalot skrev:Tveksam....
clowns to the left of me, jokers to the right
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jaha, vad ska man tycka om detta? Känns lite 50/50.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Billig så okej. Annars nja. Skadebenägen, men kan samtidigt se ut som en riktig härförare på isen.
Född till sportchef.
Med en ordentlig sommarträning kan han bli riktigt bra i Allsvenskan. Om man tänker Norman ut - Honken in så tycker iaf jag att det är en förbättring. Främst för att han har rutin, han är lång och stark och kan åka skridskor.
Välkommen tillbaka!
Välkommen tillbaka!
- Jim Morrison
Riktigt jävla skitvärvning. Den här säsongens Almtorp/Carlsson som vi alla vet kommer floppa. Precis som förra säsongen.
2 poäng(assists) på 48 matcher förra året. Hoppas att han är extremt jävla billig och är tänkt som en spelare i fjärdelinan.
Det som började så bra med Silly blev plötsligt skit. Desperation?
Återigen är det Djurgården med sitt jävla incest-tänk. "Gammal DIF-spelare? IN MED HONOM!!"
2 poäng(assists) på 48 matcher förra året. Hoppas att han är extremt jävla billig och är tänkt som en spelare i fjärdelinan.
Återigen är det Djurgården med sitt jävla incest-tänk. "Gammal DIF-spelare? IN MED HONOM!!"
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Kom igen nu? Förbättring mot Norman? Honken var typ invalid ifjol.Kentta skrev:Med en ordentlig sommarträning kan han bli riktigt bra i Allsvenskan. Om man tänker Norman ut - Honken in så tycker iaf jag att det är en förbättring. Främst för att han har rutin, han är lång och stark och kan åka skridskor.
Välkommen tillbaka!
Hoppas verkligen det handlar om att spela 4:e center typ...
Expert.
Håller inte med dig. Men förstår tankegångarna. En chansning helt klart.Jim Morrison skrev:Riktigt jävla skitvärvning. Den här säsongens Almtorp/Carlsson som vi alla vet kommer floppa. Precis som förra säsongen.
Född till sportchef.
- SirDIFalot
Johan Svensson ? @MrMadhawk
Micke Holmqvist! På riktigt, Djurgården? Vad har Challe tagit? Vem har gett honom något? #DIFHockey
Micke Holmqvist! På riktigt, Djurgården? Vad har Challe tagit? Vem har gett honom något? #DIFHockey
Expert.
- Jim Morrison
...SirDIFalot skrev:Johan Svensson ? @MrMadhawk
Grymt besviken på Challe. Trodde han kunde hålla sig borta från det inskränkta Stockholmstänket. Helvete vad illa detta känns.
För mig är detta ENDAST en upptagen lönepost och bortkastade pengar. Sorry, men så känns det.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Remy Lebeau
Folk är ruskigt bortskämda med värvningar ser jag.
Inte så jävla lätt att locka till sig spelare när man spelar i Allsvenskan med våran plånbok.
Nu när Micke är kvitt sina ryggproblem kommer han göra ett bra jobb, det är jag övertygad om.
Misstänker att det är Almtorp ut och Holmqvist in. Då går det mer eller mindre jämt ut.
Inte så jävla lätt att locka till sig spelare när man spelar i Allsvenskan med våran plånbok.
Nu när Micke är kvitt sina ryggproblem kommer han göra ett bra jobb, det är jag övertygad om.
Misstänker att det är Almtorp ut och Holmqvist in. Då går det mer eller mindre jämt ut.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- Jim Morrison
Beviset på att vi har otroligt svårt att få in spelare UTAN DIF-koppling just nu?
Jag är väldigt delad när det gäller denna värvningen. Känns sisådär.. Det kan gå hur fan som helst.
- SirDIFalot
Jag trodde det var bevisat sedan länge sedan... :/Jim Morrison skrev:Beviset på att vi har otroligt svårt att få in spelare UTAN DIF-koppling just nu?
Expert.
- Jim Morrison
Som sagt, desperations-värvning.SirDIFalot skrev:Jag trodde det var bevisat sedan länge sedan... :/Jim Morrison skrev:Beviset på att vi har otroligt svårt att få in spelare UTAN DIF-koppling just nu?
Nu inser jag hur djupt nere i skiten vi egentligen är. Tror inte detta kommer bli en sådan rolig Silly, trots allt.