Grattis Kristofer Ottosson
Grattis Kristofer Ottosson som fyller 36år idag hipp hipp hurra.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Grattis Kristofer Ottosson
Otto har på senaste tiden verkat åldras som ett riktigt gott vin. Fortsätter det så här så kommer han vara den nya Datsyuk om några år!
Grattis!

Grattis!
Stort grattis!
När jag ser intervjun på hemsidan relaterar jag honom så sjukt mycket till Stig-Helmer från den nya filmen. När han sitter där och berättar gamla minnen...
När jag ser intervjun på hemsidan relaterar jag honom så sjukt mycket till Stig-Helmer från den nya filmen. När han sitter där och berättar gamla minnen...
- SkönaDjurgårn
Så härligt mål de klippt in, där han drar typ sju backar och en målvakt och hänger upp en backhand i taket!
Stor kärlek till dig Kristofer, en riktig trotjänare. Min #1 i DIF de senaste åren, hoppas du kör många år till!
Stor kärlek till dig Kristofer, en riktig trotjänare. Min #1 i DIF de senaste åren, hoppas du kör många år till!
Den där matchen mot aik... Fyra mål från Otto. Ett av mina bästa Otto-minnen.
En av seriens absolut bästa centrar, som bara verkar bli bättre med åren.
Grattis Kristofer!
En av seriens absolut bästa centrar, som bara verkar bli bättre med åren.
Grattis Kristofer!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
Ja, herregud. Man har så många härliga minnen av Ottossons alla år i Djurgården... en av mina största DIF-idoler någonsin (om inte den största).
Grattis bäste Otto!
Alltid lika härligt att se Otto på isen, ledarrollen och känslan för DIF är härlig att se. Skulle hellre C:et på hans bröst än Mackans.
Grattis, Ottosson!
Grattis, Ottosson!
Otto äger!
Grattis!
Grattis!

We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
- DIF_Soldier
- Doyle
Måste vara underbart att ha en kille som`"Otto" i ett lag. Bättre förebild än han lär vara svårt att uppbringa i detta land.
Ett jättegrattis Otto...Och hoppas få se dig ytterligare många år i DIF:s tjänst...
Ett jättegrattis Otto...Och hoppas få se dig ytterligare många år i DIF:s tjänst...
Stort grattis till en spelare som bara verkar bli yngre och yngre. Lite Benjamin Button varning!
Stort grattis!
Stort grattis!
2014-04-07, vad hände?
- Lee Harvey Oswald
Citerar mig själv från säsongstråden 2011/2012:
Om jag av ännu okänd anledning tvingats vara med i dokusåpan "VågaBöga/DetÄrOkMedGay" och dessutom tvingats inleda partnerskap/äktenskap med valfri spelare i DIF:s trupp så skulle lotten utan någon som helst tvekan falla på Ottosson.
He's my man helt enkelt, alla kategorier alltid!
Ibland går det så långt att jag nästan vill vara Kristofer.
Så klok, sån kyla, sån visdom
Grattis Otto!
Om jag av ännu okänd anledning tvingats vara med i dokusåpan "VågaBöga/DetÄrOkMedGay" och dessutom tvingats inleda partnerskap/äktenskap med valfri spelare i DIF:s trupp så skulle lotten utan någon som helst tvekan falla på Ottosson.
He's my man helt enkelt, alla kategorier alltid!
Ibland går det så långt att jag nästan vill vara Kristofer.
Så klok, sån kyla, sån visdom
Grattis Otto!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Grattis.
Den där typen ska inte spela hockey. Så otroligt snäll och nästan tillbakadragen. Vore intressant att få veta vem som lura in han på hockey
Den där typen ska inte spela hockey. Så otroligt snäll och nästan tillbakadragen. Vore intressant att få veta vem som lura in han på hockey

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...