ESPN America

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
diffarn1
Medlem: Ja, vanlig medlem

ESPN America

Inlägg av diffarn1 »

Jag har den här kanalen genom canal digital och förra året sände de en del NHL matcher Live och jag undrar bara om någon vet om de kommer att göra det den här säsongen också? Är bara en massa Baseball just nu men de kanske börjar med hockey senare på säsongen?
Användarvisningsbild
sthlm1891

Re: ESPN America

Inlägg av sthlm1891 »

diffarn1 skrev:Jag har den här kanalen genom canal digital och förra året sände de en del NHL matcher Live och jag undrar bara om någon vet om de kommer att göra det den här säsongen också? Är bara en massa Baseball just nu men de kanske börjar med hockey senare på säsongen?
Ingen tv-kanal har köpt rättigheterna ännu
ESPN America Statement on the NHL

The following is the latest statement from ESPN America on the NHL TV rights for the UK and Europe:

“Unfortunately, the NHL will not be part of the programming schedule on ESPN and ESPN America in the UK, Ireland or Nordic countries this season.
ESPN spoke to the NHL and their rights holders about continuing a partnership in these regions but we could not reach an agreement that worked for everyone.

We wish the National Hockey League and its new partners all the best while we remain in active discussions with them about coverage in many other parts of Europe.

Our channels will continue to provide a wide range of live sport, award-winning documentaries, original news & chat shows, and more.”

Please note: ESPN does not discuss private business matters in public, so will not be able to post about any ongoing discussions on social media.
You can contact us at: support@espncustomercare.com
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Intressant. Är de dumma på riktigt... Jag har inte ESPN för att se på fjunig skitbasket, fetto-baseball eller annan lågfungerande jänkar-pseudo-sport.

Blir en kund mindre för dem.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Skyll på dem som sitter på rättigheterna och förmodligen kräver överpris för det
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

Satan vad illa. Undrar om det är någon i Europa som sitter och tittar på MLB. Den här kanalan blev väldigt ointressant helt plötsligt, får väl titta på streams när det är någon rolig match.. Men kommer sakna att titta på repriser på morgonen medan man äter frukost..
Skriv svar