Tråkig dag, sorry

SirDIFalot skrev:Trodde ni jag var seriös? Haha....
Tråkig dag, sorry
Va?-daniel- skrev:SirDIFalot skrev:Trodde ni jag var seriös? Haha....
Tråkig dag, sorry![]()
Akta dig, du kommer få PK-Soldaten på dig och bli lemlästad!
Ja...vi kom ju in på temat "kvinnor ska inte..." och där trodde jag bestämt du hade starka åsikter.DIF_Soldier skrev:Va?-daniel- skrev:SirDIFalot skrev:Trodde ni jag var seriös? Haha....
Tråkig dag, sorry![]()
Var i hans inlägg står det "kvinnor ska inte"?-daniel- skrev:Ja...vi kom ju in på temat "kvinnor ska inte..."DIF_Soldier skrev:Va?-daniel- skrev:SirDIFalot skrev:Trodde ni jag var seriös? Haha....
Tråkig dag, sorry![]()
Men sluta va trög när du inte är det egentligen.DIF_Soldier skrev:Var i hans inlägg står det "kvinnor ska inte"?-daniel- skrev:Ja...vi kom ju in på temat "kvinnor ska inte..."DIF_Soldier skrev:Va?-daniel- skrev:SirDIFalot skrev:Trodde ni jag var seriös? Haha....
Tråkig dag, sorry![]()
Så här ska det vara:-daniel- skrev:Men sluta va trög när du inte är det egentligen.![]()
Undeförstått - kvinnor ska inte spela fotboll för det är bland det jävligaste som finns (förutom dam-hockey då). Dvs de skall stå vid spisen; det närmaste en tjej skall komma idrott är när dom ibland kan få göra rent sin killes svettdrypande suspensoar.
PK!PK!PK!PK!PK! ........DIF_Soldier skrev: Kallar du mig politiskt korrekt en gång till klappar jag till dig
...mest för att det är så felaktigt som det bara kan bli.-daniel- skrev:PK!PK!PK!PK!PK! ........DIF_Soldier skrev: Kallar du mig politiskt korrekt en gång till klappar jag till dig