Färjestads BK - Djurgårdens IF, 11/10 2005
Färjestads BK - Djurgårdens IF, 11/10 2005
Jaa, hoppas verkligen på seger. SKulle vara sååå skönt.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tyvärr känner jag inga positiva vibbar inför denna match, däremot en oro som ger mig smått ont i magen.
Jag vill inte verka som en stor pessimist, men just nu hoppas jag bara att vi inte kommer att skämma ut oss. (Hoppas Lassila är på G imorgon)
Jag hoppas verkligen att laget imorgon suddar ut min oro och byter ut den mot en oerhörd lättnad och glädje.
Så...det blir väl 2-3....please!
Jag vill inte verka som en stor pessimist, men just nu hoppas jag bara att vi inte kommer att skämma ut oss. (Hoppas Lassila är på G imorgon)
Jag hoppas verkligen att laget imorgon suddar ut min oro och byter ut den mot en oerhörd lättnad och glädje.
Så...det blir väl 2-3....please!
-
Tror också att det blir 3 underbara poäng idag. Dock kommer vi få slita som djur, vilket vi kan som sanna Järnkaminer.
Visst året har inte bjudit på Rysk klapp klapp Hockey, men det minsta man kan begär är att vi ger 110%. Både på plan och på läktare. Så KÖP PLÅT. Ta med mamma,pappa, syssling, vad f*n som helst. Det är NU vi ska vissa att vi har ett äkta DJURGÅRDS HJÄRTA!!!
VI ÄR MED ÖVERALLT - I UR OCH SKUR
Visst året har inte bjudit på Rysk klapp klapp Hockey, men det minsta man kan begär är att vi ger 110%. Både på plan och på läktare. Så KÖP PLÅT. Ta med mamma,pappa, syssling, vad f*n som helst. Det är NU vi ska vissa att vi har ett äkta DJURGÅRDS HJÄRTA!!!
VI ÄR MED ÖVERALLT - I UR OCH SKUR
- Blåränderna går aldrig ur
- Ritterwand
Hoppas hoppas hoppas jätte mycket att gubbarna samlar ihop sig och spelar som ett lag nu ikväll så vi kan få 3 pinnar. Äntligen är "mikke" tillbaka. saknar fortfarande ottosson....
HEJA DJURGÅRN...
HEJA DJURGÅRN...
Senast redigerad av rebell den 2005-10-11 17:28:20, redigerad totalt 1 gånger.
Dags att dämpa förväntningarna, FBK har förlorat bägge sina hemmamatcher och kommer vara så grönjävulskt maxladdade ikväll att det kommer se ut som fem mot tre spel långa stunder.
Dif's chans är ett bunkertight försvarsspel, kontringar samt ren och skär tur.
Det kan funka men allt annat än FBK seger är en jätteskräll.
Dif's chans är ett bunkertight försvarsspel, kontringar samt ren och skär tur.
Det kan funka men allt annat än FBK seger är en jätteskräll.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
/Friedrich Nietzsche
Matchchatt:
http://www.difmatchchatt.tk/
http://www.difmatchchatt.tk/