Hawk skrev:Nu är jag lite på på lyran här, Men om ni fick välja och vraka bland alla människor. Vem skulle ni välja?
Själv tycker jag Madonna
Se så var inte blyga nu
Ska bli intressant att läsa när man vaknar hehe.
Btw hörde att Magnutz gillade Tina turner Hahah
Haha, fylletråd.. Och madonna, vilken skank hon är!
Jag är lite svag annars för en ung Angelina Jolie. Innan hon blev Cruella DeVille... Eller varför inte Jennifer Esposito under hennes "Spin City"-år... Förjäkligt bra tvserie förresten.
Totalt jävla off topic (hur fan kan en tråd om erotiska kvinnor handla om Lars Ohly?!?) men på tal om Ohly måste jag säga att det är en riktigt skön snubbe. Pratat en hel del med honom och även om vi inte delar en endaste politisk värdering så märks det klart & tydligt att det är en människa med huvudet på skaft. Enormt allmänbildad, och ett riktigt jävla sportfreak som kan allt om alla idrotter känns det som...
-daniel- skrev:Totalt jävla off topic (hur fan kan en tråd om erotiska kvinnor handla om Lars Ohly?!?) men på tal om Ohly måste jag säga att det är en riktigt skön snubbe. Pratat en hel del med honom och även om vi inte delar en endaste politisk värdering så märks det klart & tydligt att det är en människa med huvudet på skaft. Enormt allmänbildad, och ett riktigt jävla sportfreak som kan allt om alla idrotter känns det som...
Back to beautiful women.
Erotiska (sagt med Kapten Klänning-släpig röst), erootiska!