"Nu är måttet rågat"
"Nu är måttet rågat"
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/k ... 8512343.ab
Det är ju något fel på Anrell? Går hans blotta existens ut på att provocera oss Djurgårdare? Och varför skulle Brynäs ha en större roll i svensk hockeyhistoria än Djurgården? "Vem älskar man då? Självklart Brynäs som historiskt har en nästan lika stor plats i den svenska hockeysjälen som Leksand."
Lasse har ta mig fan överträffat sig själv just nu, och han har gått ifrån att vara in your face till att bara vara patetisk.
Okunnigare och horaktig journalist får man leta efter.
Vad diskussionsunderlaget i denna tråd är? - Att lasse suger.
Det är ju något fel på Anrell? Går hans blotta existens ut på att provocera oss Djurgårdare? Och varför skulle Brynäs ha en större roll i svensk hockeyhistoria än Djurgården? "Vem älskar man då? Självklart Brynäs som historiskt har en nästan lika stor plats i den svenska hockeysjälen som Leksand."
Lasse har ta mig fan överträffat sig själv just nu, och han har gått ifrån att vara in your face till att bara vara patetisk.
Re: "Nu är måttet rågat"
Anrell är senil. Bry dig inte om honom. Vi vet ju hur det ligger till.Heaty skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/k ... 8512343.ab
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Anrell är den typen av journalist som bara lever för att provocera.
Inget nytt under solen direkt.
Inget nytt under solen direkt.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Haha, Anrell är fan en legend. Han älskar Bajen, Modo och Frölunda 
Glöm inte Leksand! Alla bajares favoritgäng.Salas skrev:Haha, Anrell är fan en legend. Han älskar Bajen, Modo och Frölunda
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Hatet till Lasse har en stor plats i mitt hjärta. Jag HATAR den jäveln. Sveriges genom tidernas sämsta journalist.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Läser man hela artikeln så förstår man att den baseras på omröstningen någon dag tidigare om vilket lag man ville skulle missa slutspel. Den toppades av AIK, DIF och frölunda, därav Anrells vinkling på artikeln.
Tror ju inte att det beror på något egentligt landsortshat mot Djurgården att den omröstningen ser ut som den gör. Snarare beror det på att det bor många människor i Stockholm, och alla de som hejar på Djurgården röstar naturligtvis på AIK och alla de som hejar på AIK röstar på Djurgården. Till det tillkommer alla bajare som också röstar på nåt av AIK och Djurgården. Det är ju därför AIK och Djurgården ligger så högt... Frölunda kanske hatas mer av landsbygden i så fall.
- Lee Harvey Oswald
Nu tror jag bestämt att du kräver lite för mycket, läsa hela artikeln...?!!Don66-2 skrev:Läser man hela artikeln så förstår man att den baseras på omröstningen någon dag tidigare om vilket lag man ville skulle missa slutspel. Den toppades av AIK, DIF och frölunda, därav Anrells vinkling på artikeln.
Orka bli upprörd över AB:s artiklar överhuvudtaget.
Annars är ju Anrell rolig trots sin okunskap, eller kanske just därför....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Arnell är frölundait
Säger väl allt
Han är bitter för att miljonbygget sjunker så han måste hoppa på oss. Arnell artiklar är 9/10 gånger provocerande. Mina ögon är han patetisk. Finns få bra journalister där ute och den som ligger i topp ohotad är Hallman
Säger väl allt
Han är bitter för att miljonbygget sjunker så han måste hoppa på oss. Arnell artiklar är 9/10 gånger provocerande. Mina ögon är han patetisk. Finns få bra journalister där ute och den som ligger i topp ohotad är Hallman
"Nu är råttet är mågat" / Per Ledin
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Kritiken mot Djurgården som skrivs på detta forum av egna supportrar är hundra gånger mer skoningslös än vad några kvällstidningsjournalister häver ur sig. På en dag här kastas det mer skit mot DIF än vad Anrell på en hel säsong kastar skit mot DIF, så vad är det att bli upprörd över?
Det är väl som om någon skulle komma och uppfostra din ungar? Ingen säger åt dina barn vad dem ska göra förutom du själv, så enkelt är det.Josefsson skrev:Kritiken mot Djurgården som skrivs på detta forum av egna supportrar är hundra gånger mer skoningslös än vad några kvällstidningsjournalister häver ur sig. På en dag här kastas det mer skit mot DIF än vad Anrell på en hel säsong kastar skit mot DIF, så vad är det att bli upprörd över?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jo tjena! Lycka till med det. Ungar ska kunna ta kritik från andra vuxna, och är det mer regel än undantag att det är behövligt kanske inte just ungar var en så bra idé från början.Heaty skrev:Det är väl som om någon skulle komma och uppfostra din ungar? Ingen säger åt dina barn vad dem ska göra förutom du själv, så enkelt är det.Josefsson skrev:Kritiken mot Djurgården som skrivs på detta forum av egna supportrar är hundra gånger mer skoningslös än vad några kvällstidningsjournalister häver ur sig. På en dag här kastas det mer skit mot DIF än vad Anrell på en hel säsong kastar skit mot DIF, så vad är det att bli upprörd över?
Anrell är skamlig, och att ödsla tid på honom är minst lika skamligt - det får det att framstå som att var det minsta betydelsefull.
Säg den glädje som varar
Anrell är skit och det vet alla om.