Puckat från Tidnings- och TV-världen
Puckat från Tidnings- och TV-världen
Här postar vi de mest sjukt puckade och roliga saker vi hittar. Kan vara roligt, elakt, osv. Här kommer mitt första inlägg (som triggade skapandet av tråden)
Aftonbladet - i genusdebattens könvatten
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Puckat från Tidnings- och TV-världen
Hockeyligan har ingen koll på spelarna i Elitserien.
''Markus Nilsson spelar fram Mathias Tjärnqvist som kommer med fart mot mål. Tjärnqvist tar emot pucken och skjuter i samma rörelse. Snyggt mål.''
I övrigt kan du väl döpa tråden till ''puckat från Media-världen''
''Markus Nilsson spelar fram Mathias Tjärnqvist som kommer med fart mot mål. Tjärnqvist tar emot pucken och skjuter i samma rörelse. Snyggt mål.''
I övrigt kan du väl döpa tråden till ''puckat från Media-världen''

Fy f-n vad trött jag blir. Männen som har sina barn där är nog duktigt hunsade och dom skäms nog över att dom kan stå upp när dom pissar.Magnutz skrev:Här postar vi de mest sjukt puckade och roliga saker vi hittar. Kan vara roligt, elakt, osv. Här kommer mitt första inlägg (som triggade skapandet av tråden)
Feminismen är vetenskapen om att förklara hur dåliga män är i förhållande till kvinnor.
Det där blir man ju helt ärligt smått äcklad av när man läser. Jävla PK-människor som verkar ha tappat all verklighetsuppfattning. AVGÅ!Magnutz skrev:Här postar vi de mest sjukt puckade och roliga saker vi hittar. Kan vara roligt, elakt, osv. Här kommer mitt första inlägg (som triggade skapandet av tråden)
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kan folk sluta skriva "AVGÅ" i varje jävla inlägg man läser här på forumet?kotten skrev:Det där blir man ju helt ärligt smått äcklad av när man läser. Jävla PK-människor som verkar ha tappat all verklighetsuppfattning. AVGÅ!Magnutz skrev:Här postar vi de mest sjukt puckade och roliga saker vi hittar. Kan vara roligt, elakt, osv. Här kommer mitt första inlägg (som triggade skapandet av tråden)
DIF!
http://www.aftonbladet.se/ Klockren sida där de samlat alla puckade artiklar från Sverige.
Let's Dance vilken skit.. fyfan.
Killen vet helt enkelt hur man marknadsför sig själv. Jag hade inte haft en aning om vem det var utan den artikeln.

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jahadu, Mäklaren... Hur förklarar du det här nu då? 

Säg den glädje som varar