Coach Lemat är i full gång, och jag tänkte bara kolla om någon mer än jag här på forumet kör det.
Kul som fan är det i alla fall, speciellt när det går bra!
Salas skrev:Coach Lemat är i full gång, och jag tänkte bara kolla om någon mer än jag här på forumet kör det.
Kul som fan är det i alla fall, speciellt när det går bra!
jag har ett litet lag. Sköna Djurgården tror jag att jag döpte det till! Bara varit med ett par dagar.
Magnutz skrev:Jag satte samman laget med hjärtat.. Det är inte så smart.
Hehe, inte om man vill ha en chans vinna åtminstone. Det är trots allt ett ett säsongskort, lösbiljetter och C Sports matcher som står på spel.
Men man ska ha en jävla tur för att vinna förstås, men man ska aldrig säga aldrig!
Ser rätt kul ut, kanske blir att testa! Hur fungerar det med betalningar? Läste i någon flashbacktråd att det kostar för varje omgång, vilket isf verkar lite drygt?
kotten skrev:Ser rätt kul ut, kanske blir att testa! Hur fungerar det med betalningar? Läste i någon flashbacktråd att det kostar för varje omgång, vilket isf verkar lite drygt?
30kr/lag kostar det. Men som sagt, det finns en del priser på spel, och även om man inte vinner så är det riktigt kul. Man blir genast mer intresserad av övriga elitseriematcher och får bättre koll på elitserien som helhet.
Magnutz skrev:har nu frångått min DIF-lojalitet och gett Widing två nya lekkamrater.. Laine och Bremberg...
He he, så pass!
Jag själv köpte nyligen Hannula, men i samma veva så gjorde jag mig av med O. Eklund och Norman, så det blev minus en Djurgårdare men dock ett vassare lag nu när det börjar spricka upp lite i toppen av Coach Lemat. Det gäller att haka på nu framöver, och jag har siktet inställt på förstapriset som innebär ett gratis säsongskort! Just nu ser det väldigt bra ut, men det är många som är med i leken och det är 17 matchdagar kvar så det gäller att bita ihop!