Klockan slår - ringsignal sökes - HAR ORDNAT SIG. Ta bort.
Klockan slår - ringsignal sökes - HAR ORDNAT SIG. Ta bort.
Tjena Djurgårdare!
Jag letar efter ringsignal till mobilen och då ska det ju vara "Klockan slår" naturligtvis. Finns den att köpa nånstans eller ?! PM:a om du råkar veta något eller kanske till och med har den.
Tack på förhand,
Magnus
Edit: Det är ju Sektion B och jag har köpt den på iTunes. Tyvärr har jag ju inte en iphone... Nåra tips på hur jag gör för att få in låten i min sony-ericsson w715? Spela in med ljudinspelaren?!
Jag letar efter ringsignal till mobilen och då ska det ju vara "Klockan slår" naturligtvis. Finns den att köpa nånstans eller ?! PM:a om du råkar veta något eller kanske till och med har den.
Tack på förhand,
Magnus
Edit: Det är ju Sektion B och jag har köpt den på iTunes. Tyvärr har jag ju inte en iphone... Nåra tips på hur jag gör för att få in låten i min sony-ericsson w715? Spela in med ljudinspelaren?!
Senast redigerad av Magnutz den 2011-01-06 00:35:02, redigerad totalt 1 gånger.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Klockan slår - ringsignal sökes
Förklara gärna hur du gjorde!Magnutz skrev:never mind, har löst det.

Jo, jag ******* och sen tog jag ******* och ****** ** '*******!Mash skrev:Förklara gärna hur du gjorde!Magnutz skrev:never mind, har löst det.

Jag köpte låten på itunes för 10kr eller vad det nu var och sen konverterade jag låten från .m4a till .mp3. Kruxet var att hitta en fungerande konverterare - m4a (apples skitformat) gillas inte av så många program. AVS funkade och kan plockas från nått ställe. *hrmmph*
Annars kan man blåtanda den med nån på torsdag!

Så simpelt var det alltså, tack för det!Magnutz skrev:Jo, jag ******* och sen tog jag ******* och ****** ** '*******!Mash skrev:Förklara gärna hur du gjorde!Magnutz skrev:never mind, har löst det.
Jag köpte låten på itunes för 10kr eller vad det nu var och sen konverterade jag låten från .m4a till .mp3. Kruxet var att hitta en fungerande konverterare - m4a (apples skitformat) gillas inte av så många program. AVS funkade och kan plockas från nått ställe. *hrmmph*
Annars kan man blåtanda den med nån på torsdag!

Jo, det var inte så knepigt. Jag blir glad varje gång mobilen ringer nu!Så simpelt var det alltså, tack för det!

- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Alla raggar på olika sätt!Magnutz skrev: Annars kan man blåtanda den med nån på torsdag!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Snazzi skrev:Alla raggar på olika sätt!Magnutz skrev: Annars kan man blåtanda den med nån på torsdag!

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lägg ned alla onödiga trådar Magnutz. Det finns en Frågetråd.
Klockan Slår har jag laddat hem.
Säg den glädje som varar
"Rinkside bar" är en öppen del av forumet så var inte så förbannat skitnödig. Här finns inte nån frågetråd heller. Du kan väl deleta din lilla Tintin-tråd då om du tycker vi ska hålla oss borta från "onödiga" trådar.DIF_Soldier skrev:Lägg ned alla onödiga trådar Magnutz. Det finns en Frågetråd.