HV71 - Djurgårdens IF, 2/1 2011
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
HV71 - Djurgårdens IF, 2/1 2011
Expert.
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 2/1 2011
Finally
Blir en jämn match detta, hoppas Riddarn står för med Mark i mål så förlorar vi. Vill även ha tillbaka Printz, Falken och Tjärnan. Dock så tror jag inte alla är redo för spel men åtminstone en av dom kan vi väl få tillbaka.
Antingen 3-2 efter SD eller 1-2 efter fulltid.

Blir en jämn match detta, hoppas Riddarn står för med Mark i mål så förlorar vi. Vill även ha tillbaka Printz, Falken och Tjärnan. Dock så tror jag inte alla är redo för spel men åtminstone en av dom kan vi väl få tillbaka.
Antingen 3-2 efter SD eller 1-2 efter fulltid.
DIF vinner med 7-2. 5 mål av Widing 1 av Mackan och ett av Brodin.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skulle vara typiskt om vi skulle förlora! Efter 10 raka matcher med poäng blir det väl 2-3 raka torsk! Usch!
Hata bibelbönder!
Hata bibelbönder!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Då var det spikat och klart.Magnutz skrev:DIF vinner med 7-2. 5 mål av Widing 1 av Mackan och ett av Brodin.
DIF!
Säsongens säkraste torsk. 4-1 HV och äntligen släpper det för Linkan.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
har provat att inte jinxa - det spelar inte någon roll!Daniel942 skrev:Då var det spikat och klart.Magnutz skrev:DIF vinner med 7-2. 5 mål av Widing 1 av Mackan och ett av Brodin.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ska dit o vaska liv i ladan! Kommer väl förmodligen överrösta hv klacken själv från långsidan!
Hoppas & tror att vi vinner!
Hoppas & tror att vi vinner!
Det här ska bli spännande, första riktiga borta matchen för mig, om man inte räknar med tälje.
Kommer vara 4 pers som åker ner med JK, grymt taggad!!
Kommer vara 4 pers som åker ner med JK, grymt taggad!!
"Whatever you want"
- Doyle
Ska oxå besöka byhålan efter E-fyran. Hoppas vi blir några stycken så vi får upp temperaturen i bibelbrukarbyn. DIF tar hem detta med uddamålet...
Säsongens säkraste torsk. 5-1 HV.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Tror tyvärr det kan gå rejält illa här.
Presterar vi på topp blir det jämnt, gör vi inte det så kan detta glida iväg till typ 4-1 till HIV71
Presterar vi på topp blir det jämnt, gör vi inte det så kan detta glida iväg till typ 4-1 till HIV71
Dags att ta sig till klocktornet för resan ner till jerusalem, nu kör vi över hiv!!
"Whatever you want"
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Helt klart en mycket tuff uppgift. I och med förlusten mot FBK blir denna match extra viktig att ta poäng i. Ska vi ha möjligheten att haka på top 4 lagen behövs minst en pinne här.
Vi har egentligen inte råd att förlora hemma, men kan vi ta denna match är vi "tillbaka på ruta ett" i jakten på högre placering.
Nu tror jag inte vi kan spurta lika bra som förra året, men man hoppas ju alltid. Innerst inne har jag nog redan ställt in mig på att vi kommer att få en grymt svår kvartsfinal där vi har färre hemmamatcher.
Hjärtat säger 2-5. Hjärnan det omvända.
Vi har egentligen inte råd att förlora hemma, men kan vi ta denna match är vi "tillbaka på ruta ett" i jakten på högre placering.
Nu tror jag inte vi kan spurta lika bra som förra året, men man hoppas ju alltid. Innerst inne har jag nog redan ställt in mig på att vi kommer att få en grymt svår kvartsfinal där vi har färre hemmamatcher.
Hjärtat säger 2-5. Hjärnan det omvända.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm