Ni kan börja med att slänga in bilder på samtliga spelare.
Efter det vore det roligt med matchbilder från samtliga matcher, som det var för något år sedan. Om det inte går att ta bilder från bortamatcherna så måste det väl ändå gå att fixa några bilder från hemmamatcherna?
Personligen tycker jag att det skulle va roligt med fler intervjuer med spelarna efter en träning/match eller varför inte inför matchen?
Det publiceras en hel del nyheter på sidan, men hur mycket handlar egentligen om laget?
Tänk till lite och gör det roligare för läsarna!
Spelarna
Spelarna
GOGO FIMPEN!
-
- Kontakt:
djurgårds introt igen?
[color=orange][/color] Ni kanske kan sätta in de där djurgårdens intro på sidan? som ni hade föra året, med kanske nya spelare nu? 

jag är en kille på 13 år lirar i bålstas p-93 utanför sthlm. vi lirar i upplandserien.
-
Mer kul!
Jag tycker att man måste kunna få ner lite bakgrundsbilder på spelare, tränare och bara med ett märke!
Det vore även kul om man kunde fixa så att man kan ha mer kul. Alltså tillexempel olika skins till program. Ett program som jag gärna skulle vilja ha ett Djurgårds skins till är Winamp.
Mer bilder från matcherna. Speciellt hemmamatcherna.
Skulle bli väldigt glad om nu kunde fixa det.
Det vore även kul om man kunde fixa så att man kan ha mer kul. Alltså tillexempel olika skins till program. Ett program som jag gärna skulle vilja ha ett Djurgårds skins till är Winamp.
Mer bilder från matcherna. Speciellt hemmamatcherna.
Skulle bli väldigt glad om nu kunde fixa det.