Brynäs IF - Djurgårdens IF, 23/9 2010
Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 23/9 2010
Revansch för 0-5.
Hoppas Montén har gjort sin läxa och analyserat Brynäs försvar.
Hoppas Montén har gjort sin läxa och analyserat Brynäs försvar.
Född till sportchef.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Blir inte en lätt match det här; Brynäs spelade riktigt bra mot HV igår. Enormt med energi, varierat anfallsspel och även disciplinerat försvarsspel (dessutom visade Bjurling att han är en bra målvakt).
Oerhört viktigt att vi får tillbaka någon kugge i försvaret. Vill också se att det lossnar lite för Nisse så att han är lite mer delaktig i anfallspelet. Hoppas Krüger, om han nu kan spela, kan få fart på honom...
Oerhört viktigt att vi får tillbaka någon kugge i försvaret. Vill också se att det lossnar lite för Nisse så att han är lite mer delaktig i anfallspelet. Hoppas Krüger, om han nu kan spela, kan få fart på honom...
Krüger och Lassen bör rimligtvis vara spelklara nu. Med dem blir det vinst, utan dem blir det torsk.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
Fui Capaz Leer todas este Foro y lo suficientemente Informativos respuestas nästa era. Y da Conocimientos adicionales en nosotros .. sigue ASI, chicos .. gracias de nuevo .
sarahmucho skrev:-daniel-
Inläggsrubrik: Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 23/9 2010 Svara med citat
......que?
Losing all hope was freedom.
Krüger! Heja!
Nu jävlar ska det bli åka cirklar runt Brynäs.
Nu jävlar ska det bli åka cirklar runt Brynäs.
Jag har 2 platser i bilen från Sundnsvall åker vid 16.30! pm om du är sugen att åka med!
Visst är det "biljettlucka" så man kan köpa biljetter där vid våran klack?
Har varit så förr.
MOT 17:e GULDET
Har varit så förr.
Jag tänker köpa min biljett där i alla fall. Lär nog inte vara några problem.ViperDIF skrev:Jag har 2 platser i bilen från Sundnsvall åker vid 16.30! pm om du är sugen att åka med!
Har varit så förr.
ViperDIF, går du något på Sundsvalls matcher? Då kanske du kan rapportera lite hur Tim Sandberg sköter sig? Lite OT kanske.
Tror faktiskt våra backar får mer problem här än mot Hv..
Född till sportchef.
Fan vad roligt med Mark! Tycker han var bättre än Riddarn under stora delar av försäsongen, så vi hoppas han spikar igen nu!
- Remy Lebeau
Helt rätt att Mark får chansen från start.Det ska bli mycket intressant att se hur det går mot ett väldigt defensivt grisande brynäs. Lär få en hel del kontringar emot sig när dom väl ställer om.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
De visar allsvenskan på visast hockey, och igår visade dom just Sundsvall, följde hela matchen och måste säga att Tim inte såg speciellt stabil ut, men Sundsvall lyckades ändå vinna, mot Västerås ..android skrev:ViperDIF, går du något på Sundsvalls matcher? Då kanske du kan rapportera lite hur Tim Sandberg sköter sig? Lite OT kanske.
Spela fult