VAR: Hovet

Varför klagar alla på att stå upp? Det är väl inte så jobbigt. Visst kan jag hålla med om att det blir lite tjatigt, men vafan! Det är bara att resa sig.Snazzi skrev:3p och en publiksiffra på 3.000 vore lite småkul.
Klacken, ni gör det skitbra. Men snälla, be mig inte stå upp för att klappa med i "Alla vi som älskar Djurgårn...."
Här håller jag med, gnällde lite på det efter matchen mot HIFK, känns lite overkill att köra "Stå upp om ni älskar DIF/Sittplats ställ er upp" 6 gånger per match, särskilt när det inte leder till någonting. Men men, 3000 pers är väl inte omöjligt. Det blev lite otacksamt igår med fredagsmatch mot blåbär samtidigt som Djurgårn lirar fotboll, kommer utan tvekan att vara bättre idag.Snazzi skrev:3p och en publiksiffra på 3.000 vore lite småkul.
Klacken, ni gör det skitbra. Men snälla, be mig inte stå upp för att klappa med i "Alla vi som älskar Djurgårn...."
Kan faktiskt bara instämma. Visst, jag ställer mig upp varje gång (de få gångerna man suttit på långsidan). Men 6 ggr per match kan vara lite i överkant.Edin skrev:Här håller jag med, gnällde lite på det efter matchen mot HIFK, känns lite overkill att köra "Stå upp om ni älskar DIF/Sittplats ställ er upp" 6 gånger per match, särskilt när det inte leder till någonting. Men men, 3000 pers är väl inte omöjligt. Det blev lite otacksamt igår med fredagsmatch mot blåbär samtidigt som Djurgårn lirar fotboll, kommer utan tvekan att vara bättre idag.Snazzi skrev:3p och en publiksiffra på 3.000 vore lite småkul.
Ska bli kul att se vem som får förtroende i kassen, jag hoppas på Mark.
Verkade inte vara någon fara.Hawk skrev:Hoppas inte Honken blev skadad nu bara. Han haltade iväg till omklädningsrummet
+1 Hoppas Mark får chansen bara.Stocky skrev:Riderwall utbytt. Tror faktiskt Mark i parken kommer ta hans första spade innan jul. Riddarn är för dålig helt enkellt.