Själv eller flera på matcher?
- Stolt-Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Själv eller flera på matcher?
Hur många brukar ni vara när ni går på en DIF match?
Djurgårdare för livet
Re: Själv eller flera på matcher?
går oftast med 3 personer hemmifrån men vid enstaka tillfällen går jag själv hemmifrån..
Att inte vara på matchen med familjen har dock aldrig hänt/kommer aldrig att hända:P
Att inte vara på matchen med familjen har dock aldrig hänt/kommer aldrig att hända:P
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Eftersom att jag går på alla hemmamatcher så är det inte sällan jag går ensam, händer att man lyckas dra med polarna några gånger, men dom är inte lika hardcore hockeyfans som jag är.
Sen så brukar man ju se 5-6 matcher per säsong med farsan.
Sen så brukar man ju se 5-6 matcher per säsong med farsan.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Sitter själv 

Hardy Nilssons järnkaminer! - Johanssons järnkaminer!
Åker för det mesta in och tittar själv, händer då och då att någon hänger på.
Det kanske bara är jag men har det blivit en jäkla massa meningslösa trådar där man ska rösta som t.ex. den här.
Det kanske bara är jag men har det blivit en jäkla massa meningslösa trådar där man ska rösta som t.ex. den här.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Brukar vara ett gäng på 10-15 st gick under namnet "BCS" under slutet av förra säsongen och under fotbollssäsongen.
Nu ligger "BCS" på is men de flesta har köpt säsongskort i år.
Håller med föregående talare att det börjar bli ganska många onödiga trådar.
Nu ligger "BCS" på is men de flesta har köpt säsongskort i år.
Håller med föregående talare att det börjar bli ganska många onödiga trådar.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Det här behövs ingen omröstning för, räcker att skriva för att få diskussion.
Åker alltid till arenan själv, men väl där är man aldrig ensam!
Brukar vara 2-5 st 

Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
Väl talat! I Djurgårdsfamiljen är man alltid välkommen!odburt skrev:Åker alltid till arenan själv, men väl där är man aldrig ensam!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jag brukar alltid dra med en eller flera polare, beror på hur många som är sugna!
Fast som många säger, i djurgårdsfamiljen är alla välkomna! Fast jag tycker alla ska tvinga sina polare att följa med, blir alltid bättre tryck på matcherna med mer publik, sen får vår kära klubb pengarna!
Seså, tjata på för f*n!
Fast som många säger, i djurgårdsfamiljen är alla välkomna! Fast jag tycker alla ska tvinga sina polare att följa med, blir alltid bättre tryck på matcherna med mer publik, sen får vår kära klubb pengarna!
Seså, tjata på för f*n!

För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Eftersom vi bor i Örebro brukar vi alltid vara ett par stycken som drar upp ihop, alltid minst två. Är så sjukt taggad inför premiären så det finns inte.
- Tartarus
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Eftersom min ena bror också har säsongskort så brukar jag gå med honom. Med jämna mellanrum hänger min andra bror med också.
-
Då jag bor i Arvika så blir det ofta att man drar upp själv, dock brukar jag gå med polare i Stockholm. Och som nån sa, man går aldrig ensam när man går på DIF. Man går med Djurgårdsfamiljen!
"Dagens publiksiffra: 6 341. Bra drag på DIF-klacken som sjunger och sjunger och sjunger."
För det mesta jag och min bror. Ibland någa andra kompisar som mest tittar på fotboll i vanliga fall.