Hur ska det vara? Ska Jimmie stanna eller ska han bort? Jag tycker att han ska bort nu! Han drar på sig onödiga utvisningar, gör knappt några mål, inga bra byten mm. Ge Ragge lagkaptensbindeln och kicka Ölvestad. Sen att han har stort Djurgårdshjärta gör det bara jobbigare...
Vad tycker ni?
Jimmie Ölvestad
Jimmie Ölvestad
Alltid Oavsett! Förevigt Djurgården!
Re: Jimmie Ölvestad
Nej men det finns ju inte en tråd om detta sen tidigare?

"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Jimmy är väl ändå inte sämre än någon annan i laget. Varför ska han bort?
Jag förstår inte varför Niklas Falk alltid åker ut och snackar med domarna när något händer, ett jobb som Ölvestad ska göra som lagkapten.Vad är Falks uppgift???
Det finns enligt min åsikt andra spelare som håller lägre standard än Ölvestad

Jag förstår inte varför Niklas Falk alltid åker ut och snackar med domarna när något händer, ett jobb som Ölvestad ska göra som lagkapten.Vad är Falks uppgift???
Det finns enligt min åsikt andra spelare som håller lägre standard än Ölvestad

http://difhockey.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=2762eliaus skrev:Hur ska det vara? Ska Jimmie stanna eller ska han bort? Jag tycker att han ska bort nu! Han drar på sig onödiga utvisningar, gör knappt några mål, inga bra byten mm. Ge Ragge lagkaptensbindeln och kicka Ölvestad. Sen att han har stort Djurgårdshjärta gör det bara jobbigare...
Vad tycker ni?
fortsätt denna onödiga diskussion i denna tråd istället! (tycker man ska stänga båda trådarna)
Exakt, ta det i den tråden. / Mod
2014-04-07, vad hände?